Submarine Eggman II

2642strony na

Być może szukałeś Submarine Eggmana - bossa poziomu Hill Top Zone?
Submarine Eggman II (サブマリンエッグマンII?) to boss poziomu Oil Ocean Zone w grze Sonic the Hedgehog 2. Walka odbywa się na dwóch platformach nad olejem. Aby pokonać Eggmana, należy uderzyć jego maszynę 8 razy.

Opis Edytuj

W przeciwieństwie do swojego poprzednika, Submarine Eggman II przypomina łódź podwodną. Ma czarno-żółte paski oraz żółte światła na dole i po bokach. Posiada również dwie bronie, które pozwalają mu na atakowanie podczas bycia zanurzonym w oleju.

Na samym początku, Eggman wyłania się spod oleju i przez kilka sekund, zanim się zanurzy, można go zaatakować. Gdy się zanurzy, wystrzeli harpun w kierunku platformy z postacią. Następnie, wyłoni się coś na kształt peryskopu zakończone laserem. Laser będzie zmieniać kierunek w zależności od położenia postaci. Następnie odda strzał. Gdy trafi w platformę, na chwilę ją podpali. Po oddaniu 3 strzałów, zanurzy się do oleju i ponownie wyłoni się Eggman. Po tym, cały atak się powtarza.