Sunglasses

2642strony na

Sunglasses (サングラス Sangurasu?) – ulepszenie dla Knucklesa, pojawiające się w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Są to metalowe okulary z niebieskimi szkiełkami. Są odpowiednikami Treasure Scope'a używanego przez Rouge.

Opis Edytuj

Sunglasses mogą być znalezione przez gracza na poziomie Meteor Herd. Knuckles musi za pomocą leżącego meteoru zniszczyć drzwi, blokujące niewielki pokój z metalową skrzynką. Po zniszczeniu, metalowa skrzynia odsłoni przycisk, pozwalający otworzyć podłoże wieży, znajdującej się na środku poziomu. Ulepszenie znajduje się na najniższej platformie wewnątrz wieży.

Po zebraniu, gracz będzie mógł używać okularów do widzenia ukrytych przedmiotów, takich jak pierścienie, monitory i springi. Aby to zrobić, gracz musi założyć okulary. Wykonanie skoku przerywa działanie okularów. Sunglasses nie są wymagane do ukończenia gry, ale są często potrzebne do ukończenia dodatkowych misji, takich jak ukończenie Hard Mode lub odnalezienie zagubionego Chao.