FANDOM

Sunset Forest Zone – drugi poziom w grze Sonic Rivals 2.

Opis Edytuj

Sunset Forest Zone to poziom położony w lesie. Porą dnia jest tutaj wschód słońca. W tle można zaobserwować liczne drzewa z pomarańczowymi liśćmi, oraz wodospady które niosą ze sobą zieloną i błękitną wodę. Skalne ściany lasu posiadają wzór szachownicy, charakterystycznej dla Green Hill Zone. Boost Object stanowią tutaj leżące na ziemi kamienie. Tak jak na innych poziomach w tej grze, pojawiają się tu liczne pętle i szyny. W pierwszym akcie elementami rozgrywki są armaty, które zmieniają kierunek strzału. Gracz może wybrać moment, w którym chce zostać wystrzelony. Występują tutaj także liany, w które gracz może się zaplątać. Liany ciągną postać w kierunku przeciwnym do tego w który biegnie. W obu aktach występują drzewa z lianami, na których gracz może się rozhuśtać i wyskoczyć, a także słupy do wspinania się. Mosty z kamieni zapadają się pod ciężarem postaci. W drugim akcie nowymi elementami rozgrywki są ścianki wspinaczkowe, po których można wchodzić wciskając naprzemiennie przyciski X i O. Na poziomie gracz przemierza leśne polany, jaskinie, a także korony drzew. W drugim akcie pojawia się arena pod wodospadem. Po wystających z wody platformach można się wspiąć w górę wodospadu, gdzie położone są power-upy.

Boss Edytuj

Rywal Edytuj

Rywale, z którymi dana postać musi się zmierzyć na tym poziomie.

Egg Crawler Edytuj

Osobny artykuł: Egg Crwaler

Bossem poziomu jest pojazd Eggmana, o wyglądzie gąsienicy. Porusza się on z jednego do drugiego tunelu na arenie. Gracz musi zająć pozycję na górnych platformach i zrzucać na bossa Bombaty, aby trafiły w jego kokpit.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sunset Forest Zone Akt 1
Sunset Forest Zone Akt 2
Sunset Forest Zone Akt 3

Ciekawostki Edytuj