FANDOM

Sunset Hill (サンセットヒル Sansettohiru?) – drugi poziom w grze Sonic Advance 3.

Opis Edytuj

Sunset Hill bardzo mocno odzwierciedla swoim wyglądem słynne Green Hill Zone z gry Sonic the Hedgehog (1991). Zarówno kolorystyka jak i muzyka to sugerują. Charakterystyczne są też brązowe ściany i podłoże w kratkę.

Sunset Hill rozgrywa się na zielonym wzgórzu, porośniętym palmami, w porze wschodu słońca. Gracz porusza się tutaj po jasnozielonej trawie, a także drewnianych konstrukcjach, do których należą: mosty, schody, ruchome drewniane platformy i większe budowle. Poziom oferuje również graczom unikalne obiekty, takie jak: żółte springi, które posiadają szarą sprężynę. Jeśli gracz stanie na takim springu, to sprężyna zacznie się zginać. Przycisk skoku musi być wciśnięty w odpowiednim momencie, aby postać mogła wybić się ze springa. Te żółte springi potrafią wybić postać bardzo wysoko, znacznie wyżej niż zwykłe springi. Pojawiają się tu także zielone drążki, które stoją pionowo na ziemi. Jeśli postać na nie skoczy, to zostanie wybita w stronę przeciwną do tej, z której wskoczyła. Rzadziej spotyka się tutaj wodospady, które mogą ponieść gracza ze swoim nurtem, a także zwisające z sufitu słupy, pomiędzy którymi gracz może przeskakiwać, jednocześnie zjeżdżając po nich w dół. Na najgłębszych sekcjach czekają poruszające się szybko, porośnięte trawą platformy, wodne jaskinie, albo przepaście.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Egg Ball No.2

Bossem poziomu jest Egg Ball No.2. Walka toczy się na zamkniętej arenie, która posiada zaokrąglone ściany w rogach. Dzięki temu Egg Ball No.2 może się toczyć po całej powierzchni pola walki. Należy uważać, aby nie wejść w kontakt z wielką kulą. Po uderzeniu w kokpit, boss zostanie odrzucony do tyłu i zacznie się toczyć.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Buzzer
Stinger sprite 3
Minimole
Minimole sprite
Ape
Ape sprite
Gekogeko
Gekogeko sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sunset Hill - Akt 1
Sunset Hill - Akt 2
Sunset Hill - Akt 3
Sunset Hill - Mapa

Ciekawostki Edytuj