FANDOM

Sunset Park Zone (サンセットパーク Sansettopāku?) – drugi poziom w grze Sonic Triple Trouble na konsolę Sega Game Gear. Tak jak inne poziomy w grze składa się z dwóch normalnych aktów oraz krótszego z bossem.

Opis Edytuj

Sunset Park Zone to wielopoziomowy system torów kolejowych. Rozgrywa się o zachodzie Słońca. Poziom posiada wiele alternatywnych tras, ze względu na swoją złożoną budowę. Pojawiają się tutaj badniki podobne do Motobuga, które poruszają się w Spin Coasterach - odmianach wagoników. Zniszczenie badnika pozwoli graczowi wsiąść do Spin Coastera. Następnie wykonując Spin Dash można napędzić wagonik, aby pojechał po torach. Inne badniki zajmują windy, które są niewielkimi platformami poruszającymi się po kablach. Mogą poruszać się w pionie lub poziomie. Aby skorzystać z windy, badnik musi być najpierw zniszczony. Niektóre sekcje łączy podłoga z wbudowanymi ładunkami wybuchowymi. Gracz musi po nich szybko przebiec, aby nie otrzymać obrażeń od eksplozji, oraz by nie spaść na dolne sekcje. Po przejściu drugiego aktu, gracz płynnie przechodzi do aktu trzeciego. W ostatnim akcie zmienia się muzyka, a kamera przesuwa się cały czas w prawo. Gracz musi biec po jadącym pociągu, niszcząc Bombaberry i przeskakując nad przepaściami. Sekcja ta kończy się, gdy gracz dobiegnie do bossa.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Marve-shupopolous-gou

Bossem poziomu jest mechaniczna lokomotywa. Gracz musi najpierw przebiec przez długą drogę aktu trzeciego. Na końcu tej trasy znajduje się Marve-shupopolous-gou. Gracz musi uderzać lokomotywę w tylną część, jednocześnie przeskakując nad wystrzeliwanymi przez nią kolczastymi kulami.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Mosqui
Mosqui sprite tt
Bombaberry
Bombaberry sprite
Nienazwany
Sunset Park badnik
Nienazwany
Meta Junglira badnik 1

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Sunset Park Zone
Sunset Park Zone Akt 3

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka z trzeciego aktu Sunset Park Zone to w rzeczywistości niewykorzystany utwór z gry Sonic Chaos.