Fandom

Sonic Wiki

Super Egg Robot

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic Advance
Super Egg Robot

Super Egg Robot (スーパーエッグロボ Sūpāeggurobo?) – prawdziwy finałowy boss w grze Sonic Advance, z którym gracz walczy na poziomie The Moon Zone.

Opis Edytuj

Super Egg Robot jest wielkim humanoidalnym robotem zbudowanym na wzór Doktora Eggmana. W większości jest niebieski, posiadając gdzieniegdzie pomarańczowe akcenty. Na plecach posiada niebieski plecak rakietowy.

Boss Edytuj

Super Egg Robot pojawi się krótko po tym, jak gracz znajdzie się na poziomie The Moon Zone. Gracz będzie ścigał robota, który będzie poruszał się do tyłu, zwrócony w stronę Super Sonica.

Gracz rozpoczyna walkę z 50 pierścieniami, które będą się zużywały w miarę postępu czasu. Kiedy gracz nie będzie miał żadnych pierścieni, Sonic utraci swoją super formę i zginie.

Super Egg Robot korzysta z kilku ataków. Może on strzelać w gracza białym laserem z oczu, który po wystrzale wytwarza również serię niebieskich fal uderzeniowych. Ten atak jedynie odpycha gracza do tyłu. Jeśli gracz będzie blisko, robot uniesie swoje ręce do góry i zacznie nimi po kolei uderzać w gracza, odpychając go. Po wykonaniu tego ataku będzie zazwyczaj bezbronny i będzie go można zaatakować. Super Egg Robot może również wykopywać pobliskie fragmenty skał i unosić je wokół siebie, tworząc przeszkody spowalniające Sonica. Boss przez cały czas wystrzeliwuje ze swojego brzucha okrągłe kapsuły, które będą zmierzały w stronę gracza. Jeśli Super Sonic zniszczy je Super Sonic Boostem, to wtedy rozpadną się one i upuszczą pierścienie, które gracz będzie mógł zebrać. Kapsuły mogą również łapać gracza i unieruchamiać go na pewien czas.

Boss wymaga zadania mu 8 ciosów. Po zadaniu ostatniego ciosu, robot padnie na powierzchnię Księżyca i zacznie wybuchać.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Super Egg Robot

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki