FANDOM

Super Sonic Boost (スーパーソニックブースト Sūpā Sonikku Būsuto?) – umiejętność wykorzystywana przez Super Sonica w licznych grach z serii Sonic the Hedgehog, rzadziej przez Super Shadowa.

Opis Edytuj

Jest to Sonic Boost wzmocniony przez energię Szmaragdów Chaosu. Dzięki tej zdolności Super Sonic może poruszać się o wiele szybciej. Podczas wykonywania umiejętności postać otacza się złotą aurą i z dużą prędkością leci do przodu. Od gry Sonic Unleashed efekt Super Sonic Boosta jest stały. W poprzednich grach przyspieszenie było krótkotrwałe i pozwalało wykonać jedynie krótką szarżę do przodu. Super Sonic może dzięki temu odbijać niektóre pociski.

Odmiany Edytuj

Bolt of lightning Edytuj

Osobny artykuł: Bolt of lightning

Umiejętność Super Sonica w grze Sonic Adventure. W przeciwieństwie do Super Sonic Boost, aby wykonać tę umiejętność trzeba samodzielnie nabrać prędkość.

Arrow of Light Edytuj

Osobny artykuł: Arrow of Light

Umiejętność podobna do Super Sonic Boosta. Super Sonic gromadzi niebieską energię dookoła siebie, po czym szarżuje z wielką prędkością w swój cel.

Super Sonic Missile Edytuj

Osobny artykuł: Super Sonic Missile

Umiejętność inicjowana przez dwóch Super Soniców: Klasycznego i Nowoczesnego w Sonic Generations. Oba jeże ładują się, po czym Klasyczny wystrzeliwuje Nowoczesnego w postaci świetlnej strzały.

Ciekawostki Edytuj