Super Tails

Komentarze4 Udostępnij

Super Tails – super transformacja Tailsa. Lis może ją osiągnąć dzięki mocy Super Szmaragdów.

Opis Edytuj

Super Tails posiada swoje dwa wcielenia, zależne od gry w której występuje.

Pierwsze pojawia się w grze Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles. Futro lisa zaczyna świecić jaśniejszymi kolorami. Postaci towarzyszą także złote Flicky, które automatycznie atakują pobliskich przeciwników. Tails może w tej formie poruszać się znacznie szybciej, skakać wyżej, a także latać dłużej. Aby utrzymać transformację, Super Tails musi zbierać pierścienie. Gracz może aktywować transformację po zebraniu 50 pierścieni.

W Sonic Heroes, Tails zostaje po prostu otoczony Super Osłoną, która pozwala mu latać. Lis osiąga moc, potrzebną do wytworzenia tej osłony, od Super Sonica, który z kolei korzysta ze Szmaragdów Chaosu. Super Tails korzysta z potężniejszych wersji swoich ataków, a także może latać bardzo wysoko. Siła Thunder Shoota zostaje zwiększona w taki sposób, że postacie, wystrzeliwane przez lisa jak pociski, uderzają w wiele obiektów naraz w swoim zasięgu. Aby utrzymać osłonę, Tails musi uzupełniać zapas pierścieni.

Historia Edytuj

Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles Edytuj

SuperTails.GIF

Super Tails

Super Tails pojawia się po raz pierwszy w grze Sonic the Hedgehog 3 & Knuckles. Mimo nazwy, Tails nie może osiągnąć tej transformacji dzięki Szmaragdom Chaosu, a jedynie Super Szmaragdom. Oznacza to, że nie istnieje transformacja Hyper Tails.

Gracz musi najpierw zebrać siedem Szmaragdów Chaosu specjalnych poziomach. Następnie należy je ulepszyć do poziomu Super Szmaragdów, powtarzając trudniejsze wersje wspomnianych poziomów. Ulepszone w ten sposób szmaragdy pozwolą Tailsowi na dostęp do super transformacji.

Tails musi następnie zebrać minimum 50 pierścieni, na normalnym poziomie, a następnie dwukrotnie wciskając przycisk skoku. Gracz musi uzupełniać zapas pierścieni, ponieważ Super Tails zużywa je z każdą sekundą. Tails wraca do swojej normalnej formy, kiedy skończą mu się pierścienie. W swojej super formie, lis porusza się szybciej, skacze wyżej, oraz może latać w powietrzu znacznie dłużej. Jest także odporny na obrażenia od przeciwników, bossów i przeszkód, ale wciąż może być zgnieciony, lub wpaść do przepaści. Tailsowi towarzyszą także złote Flicky, które automatycznie atakują pobliskich przeciwników.

Sonic Heroes Edytuj

Team Super Sonic intro.png

Super Tails, Super Sonic i Super Knuckles w Sonic Heroes

W Sonic Heroes, Super Tails pojawia się w Last Story. Tails wykorzystuje transformację do pokonania Metal Overlorda, ostatecznej transformacji Metal Sonica. Towarzyszą mu Super Sonic i Super Knuckles, z którymi tworzą Team Super Sonic. Jest postacią latająca w tej drużynie. W przeciwieństwie do Sonic 3 & Knuckles, lis osiąga transformację dzięki mocy Szmaragdów Chaosu, przekazanej przez Super Sonica. Nie towarzyszą mu również Flicky, a także połyskujące futro, a jedynie Super Osłona.

Super Tails od początku posiada trzeci poziom, co pozwala mu na wykorzystanie maksymalnego potencjału jego ataków. Kiedy gracz zmienia formację na Tailsa, bohaterowie formują wieżą: Super Knuckles znajduje się na dole, Super Sonic pośrodku, a na szczycie Super Tails. W tej formacji, lis może wykonywać Ascending Flight i Quick Ascent, pozwalający wznosić się w powietrze. Jedynym atakiem lisa jest Thunder Shoot, dzięki któremu lis wystrzeliwuje pozostałych członków drużyny jak pociski. Przydaje się do niszczenia licznych pocisków. Kiedy Super Tails jest odseparowany od swoich towarzyszy, może miotać Dummy Ring Bombami, czyli pierścieniami-pułapkami, generującymi prąd. Super Tails może również wykonać Super Sonic Power, Team Blast swojej drużyny. Razem z Super Soniciem i Super Knucklesem zwijają się w kulki i niszczą ciało Metal Overlorda.

Super Tails otrzymuje na start 50 pierścieni, które dzieli wspólnie z pozostałymi super transformacjami. Na sekundę zużywany jest jeden pierścień. Tails traci super formę, podobnie jak pozostali członkowie drużyny, w przypadku gdy wyczerpią się pierścienie, co doprowadza do natychmiastowej porażki całego zespołu.

Ciekawostki Edytuj

  • W japońskiej wersji Sonic 3 & Knuckles, Super Tails znany jest jako Super Miles.
  • Yuji Naka wytłumaczył, że Super Tails potrzebuje Super Szmaragdów z powodu swojego młodego wieku.
  • Jest to jedyna transformacja aktywowana Super Szmaragdami, która nie zaczyna się na przedrostek Hyper.
  • Forma Hyper Tailsa istnieje, lecz tylko w komiksach.