Fandom

Sonic Wiki

Supporting Me

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

"Supporting Me" – temat muzyczny Biolizarda w grze Sonic Adventure 2, w wykonaniu Everetta Bradley'a. Grany jest podczas walki z Biolizardem.

Remiks tej piosenki pojawił się również w grze Sonic Generations na konsole 3DS, również w trakcie walki z tym samym bossem.

Tekst Edytuj

I'm gonna be desperate...
Never Lose... Hurry...
Never Lose... Hurry...
I believe in my future, farewell to the shadow,
It was my place to live, but now I need your hand.
Lead me out with your light, I have breathed in
The disgusting air of darkness, but I never lose out
To the pressure, everything's just like,
An illusion, I'll be losing you, before long.
Never Lose... Hurry... Never Lose
I never lose my confidence
I know you are supporting me,
Supporting me... supporting me...
I'll be losing you before long.

Powiązania z postaciami Edytuj

  • I'm gonna be desperate... - Shadow jest zdesperowany, aby uratować Ziemię przed zniszczeniem.
  • Never Lose... Hurry... - Shadow nie myśli o porażce i musi się spieszyć, ponieważ Kosmiczna Kolonia ARK niedługo uderzy w Ziemię.
  • I believe in my future, farewell to the shadow. It was my place to live, but now I need your hand. Lead me out with your light, I have breathed in. The disgusting air of darkness, but I never lose out - Shadow, dzięki Amy. przypomniał sobie prawdziwą obietnicę jaką złożył Marii. Zamierza porzucić dawnego siebie, który dążył do zniszczenia ziemi, i przejść na stronę dobra.
  • To the pressure, everything's just like, an illusion, I'll be losing you, before long - Shadow znajdujący się pod kontrolą Geralda Robotnika, nieświadomie wykonuje jego rozkazy. Drugi wers odnosi się do śmierci Marii, którą Shadow dawno już stracił.
  • I never lose my confidence - Shadow nie zamierza się już nigdy więcej poddawać.
  • I know you are supporting me - Shadow wie, że jest wspierany przez swoich przyjaciół (i względnie Marię).

Remiksy Edytuj

Nazwa Muzyka
Supporting Me - Sonic Generations

Ciekawostki Edytuj

  • Wielu graczy nie może usłyszeć słów w piosence, gdyż są dosyć zagłuszone. Objawia się to szczególnie podczas grania, gdy są dodatkowo zagłuszane przez efekty dźwiękowe. Wersja z Sonic Generations posiada znacznie głośniejszy śpiew, co pozwoliło niektórym graczom w ogóle dowiedzieć się o istnieniu słów piosenki.
ved
Piosenki (gry)
ved
Piosenki (inne)
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki