Fandom

Sonic Wiki

Szary Wisp

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Szary Wisp (グレイウィスプ Gureiuisupu?, ang. Gray Wisp) to jeden z gatunków Wispów, pojawiających się w grze Sonic Lost World w wersji na Nintendo 3DS. Pozwala Sonicowi na zamianę w Gray Quake.

Wygląd Edytuj

Szary Wisp jest Wispem o szarym kolorze skóry. Z wyglądu przypomina kamień. Ma ciało w kształcie głazu, oraz tetradecahedronu. Posiada również trzy odnóża w dolnej części ciała, oraz troje różowych oczu, ułożonych w trójkąt.

Umiejętność Edytuj

Osobny artykuł: Gray Quake

Szare Wispy potrafią unosić się w powietrzu, co jest głównie ich metodą na szybkie poruszanie się.

Szare Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest jednak jasne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób, i jeśli nie są materialne mogą pożyczać ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Szary Wisp wejdzie do niego, przekształci go w postać Gray Quake, która pozwala mu na wywoływanie małych wstrząsy po silnym uderzeniu w podłoże, pozwalającym na szybkie niszczenie przeszkód, oraz wrogów..

Wystąpienia w grach Edytuj

Dotychczas, Szary Wisp pojawił się jedynie w grze Sonic Lost World w wersji na Nintendo 3DS. Pojawia się na następujących poziomach:

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki