FANDOM

Tęczowy pierścień (ang. Rainbow Ring) (レインボーリング Reinbōringu?) – elementy rozgrywki pojawiające się w serii Sonic the Hedgehog. Są to odmiany zwykłych pierścieni przyspieszających.

Opis Edytuj

Tęczowy pierścień to obręcz mieniąca się we wszystkich kolorach tęczy. Pierwsze tęczowe pierścienie pojawiły się w grze Sonic Heroes. Występowało w określonych miejscach. Zawsze można było znaleźć trzy tęczowe pierścienie. Były ustawione obok siebie, albo jeden za drugim. Każda postać jaka przez nie przeszła otrzymywała bonusowe punkty, kolejno 1000, 800 i 600. Po wykorzystaniu pierścienie znikały.

W kolejnych grach tęczowe pierścienie występowały pojedynczo. W Sonic Rush i Sonic Rush Adventure po przeskoczeniu przez nie gracz otrzymywał bonusowe punkty i mógł wykonać Trick Action. W innych grach 3D za przeskoczenie przez tęczowy pierścień gracz otrzymywał bonusowe punkty. Dodatkowo obręcz mogła pozwolić mu polecieć do różnych sekcji poziomów. W Sonic Generations tęczowe pierścienie pozwalają na wykonywanie Trick Action, a także dostawanie się do różnych miejsc.

Galeria Edytuj