FANDOM

Tabby (タビー Tabī?) – antropomorficzny koala, a także jeden z członków Coconut Crew. Pojawia się w grze Sonic Rush Adventure.

Historia Edytuj

Tabby jest żądnym przygód podróżnikiem, który zwiedził w swoim życiu wiele różnych miejsc. Na Southern Island poznał Marine i dołączył do grupy Coconut Crew, a później udał się na poszukiwania przygód.

Tabby intro

Tabby spotyka Marine, Sonica i Tailsa w Plant Kingdom

Marine, Sonic i Tails spotkali Tabby'ego w Plant Kingdom. Koala bardzo ucieszył się na widok Marine, która przedstawiła mu Sonica i Tailsa jako jej asystentów. Po powrocie na Southern Island, Tabby udzielił im wskazówek, dotyczących poszukiwania materiałów, potrzebnych do wybudowania lepszego okrętu. Koala polecił im udać się na wyspę Machine Labyrinth. Tabby przebywa przez resztę czasu na Southern Island, gdzie może wręczyć graczowi misje. Za wykonywanie tych misji, Tabby będzie mógł udekorować wyspę.

Tabby, razem z Blaze i pozostałymi członkami Coconut Crew, zjawia się później na pożegnaniu Sonica i Tailsa, którzy wracają do swojego wymiaru.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Tabby jest zapalonym poszukiwaczem przygód. Podróżowanie jest jego pasją.

Wygląd Edytuj

Tabby jest antropomorficznym koalą. Na głowie nosi słomiany kapelusz, a na nogach sandały. Posiada także zielony plecak.