Fandom

Sonic Wiki

Tail Swipe

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Tail Swipe (シッポ攻撃 Shippo kōgek?), znany również jako Tail Attack, lub Tails Attack – atak wykorzystywany przez Milesa "Tailsa" Prowera w licznych grach z jego udziałem. Po raz pierwszy pojawił się w grze Sonic Adventure.

Opis Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

Tail Swipe po raz pierwszy pojawił się w grze Sonic Adventure. Jest on jednym z podstawowych ataków Tailsa. Aby go wykonać, wystarczy że gracz wciśnie przycisk ataku. Po wciśnięciu przycisku, Tails wykona szybki obrót ogonem. Atak może być wykonany tylko, kiedy gracz stoi w miejscu. Jeśli Tails porusza się, zwinie się w kulkę i zacznie toczyć przez krótki dystans. Tail Swipe może być wykorzystany do niszczenia przeciwników.

Sonic Adventure 2 Edytuj

Tail Swipe pojawił się również w grze Sonic Adventure 2. Tails może go użyć tylko w Chao Garden, kiedy nie pilotuje Cyclone. Podobnie jak w Sonic Adventure, lis wykonuje szybki obrót ogonem.

Seria Advance Edytuj

Sonic Advance Edytuj

Tail Swipe powraca w grze Sonic Advance. Tails wykonuje szybki wymach ogonami do przodu, posyłając również małą falę uderzeniową. Atak jest określany w grze jako Tail Attack.

Sonic Advance 2 Edytuj

Tail Swipe podobnie działa tak samo jak w poprzedniej grze z serii Advance. Dodatkowo, pojawia się tutaj silniejszy wariant tego ataku, znany jako Super Tail Swipe, który gracz może wykonać będąc w trybie Boost Mode.

Sonic Advance 3 Edytuj

Tails Swipe powraca w Sonic Advance 3. Tails może go wykonać tylko jeśli jest w parze z Soniciem lub Cream. Może tu również wykonać Super Tails Swipe, który działa na takich samych zasadach jak wcześniej.

Shadow the Hedgehog Edytuj

Tails może wykonać Tail Swipe, kiedy jest w parze z Shadowem. Gracz może wykonać atak, kiedy steruje Tailsem za pomocą drugiego kontrolera. Tail Swipe wykonuje kilka uderzeń pod rząd i do tego bardzo silnych, co czyni ten atak jednym z najsilniejszych w grze.

Odmiany Edytuj

Rapid Tails Attack Edytuj

Osobny artykuł: Rapid Tails Attack

Rapid Tails Attack jest odmianą Tails Attack, polegającą na bezustannym wykonywaniu obrotowego ataku ogonem.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure
ved
Sonic Adventure 2
ved
Sonic Advance 2
ved
Sonic Advance 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki