FANDOM

Tails' Lab, znany również jako Tails Work Shop, lub Tails' House – warsztat Tailsa, pojawiający się w grach z serii Sonic the Hedgehog.

Historia Edytuj

Tails Adventure Edytuj

Tails Adventure ending 7

Tails przed swoim warsztatem w zakończeniu Tails Adventure

Warsztat Tailsa pojawił się po raz pierwszy w grze Tails Adventure, pod nazwą Tails' House (テイルスハウス Teirusu Hausu?). Był tutaj główną bazą operacyjną i mieszkaniem Tailsa na Cocoa Island. Dom Tailsa jest małą chatką z huśtawką na zewnątrz. W środku Tails trzyma swoje różne przyrządy, a także posiada warsztat w którym konstruuje nowe roboty. Pełni funkcję menu wewnątrz gry. Gracz może wejść do domu Tailsa aby zmienić przedmioty w swoim ekwipunku, albo żeby przesiąść się do Sea Fox. Znajduje się tutaj także konsolka, do której można wpisywać kody.

Sonic the Fighters Edytuj

Tails Lab Sonic the Fighters

Warszttat Tailsa w Sonic the Fighters

Warsztat Tailsa po raz drugi pojawił się w Sonic the Fighters. Tails wybudował w nim swój statek kosmiczny Lunar Fox, którym on i jego przyjaciele mieli dostać się na Death Egg II.

Sonic Adventure Edytuj

Tails Work Shop 1

Pas startowy warsztatu

Warsztat Tailsa położony jest w Mystic Ruins. Jest do dwupiętrowy budynek, w którym na dolnym piętrze znajduje się hangar przechowujący Tornado, a na górnym mieści się balkon z małym drewnianym domkiem. Przed domem znajduje się mały taras, a także liczne pompy wodne. Warsztat położony jest na długim klifie, który jest w rzeczywistości ukrytym pasem startowym. Klif porastają po obu jego bokach sztuczne palmy. Kiedy Tails chce wylecieć Tornadem z warsztatu, powierzchnia klifu rozsuwa się i na jej miejscu pojawia się pas startowy. Dodatkowo, palmy rozsuwają się na boki, dając miejsce do startu. Z warsztatu, Tails może również dostać się do drugiego hangaru, ukrytego wewnątrz kamiennej ściany większego klifu pod warsztatem. Gracz może wejść tylko na parter budynku, do pustego hangaru.

Sonic Battle Edytuj

Tails Lab Battle

W Sonic Battle, Tails, posiada swoje laboratorium i dom w osobnych budynkach. Oba położone są w mieście Emerald Town. Tails' Lab jest tutaj szarym, metalowym budynkiem z logo Tailsa, dwoma żółtymi ogonami, na boku. Posiada również antenę satelitarną i skrzynkę pocztową. Dookoła rosną palmy, krzaki, oraz zbudowana jest jedna fontanna. Wewnątrz znajduje się arena walk, gdzie w trakcie wydarzeń z gry, Tails i Sonic ćwiczyli walkę z Emerlem, oraz przeprowadzali jego treningi. W laboratorium, Tails sklejał również Szmaragdy Chaosu, które zostały podzielone na odłamki przez Doktora Eggmana, w celu zasilania jego maszyn.

Sonic Advance 3 Edytuj

Naprawa Gemerla

Tails naprawia Gemerla w Sonic Advance 3

Tails' Lab pojawia się tylko w prawdziwym zakończeniu gry. Kiedy Vanilla i Cream znajdują uszkodzonego Gemerla na plaży, zabierają go do Tailsa. Lis naprawia i przeprogramowuje robota w swoim laboratorium, czyniąc go jednym z najlepszych przyjaciół Cream.

Sonic Rush Edytuj

Tails Lab Sonic Rush

Tails' Lab odgrywa niewielką rolę w Sonic Rush, poza tym że znajduje się na mapie, w pobliżu Water Palace. Wygląda niemal identycznie jak wersja z Sonic Adventure. Sonic i Tails odwiedzają warsztat raz w trakcie wydarzeń z gry, aby zbadać sprawę pojawienia się Blaze i Eggmana Nega w ich świecie.

Sonic Lost World Edytuj

SLW Tails' Lab

Warsztat Tailsa w Sonic Lost World

Laboratorium Tailsa pojawia się w grze Sonic Lost World w wersji na Nintendo 3DS. Położone jest na lewo od Windy Hill w Lost Hex. Tails może tutaj budować różne przedmioty i zdalnie sterowane pojazdy, których gracz może użyć w grze. W laboratorium gracz może również zmieniać ustawienia gry, słuchać muzyki i oglądać przerywniki filmowe z gry.

Za pomocą materiałów, laboratorium może być ulepszone maksymalnie cztery razy. Ulepszanie budynku pozwala uzyskać dostęp do lepszych pojazdów i przedmiotów. Po osiągnięciu przez laboratorium trzeciego poziomu, zdalnie sterowane pojazdy mogą być wysyłane do wersji gry na Nintendo Wii, aby mogły być sterowane przez drugiego gracza i pomagać w trakcie rozgrywki.

W innych grach Edytuj

Lego Dimensions Edytuj

Tails' Lab Lego

Tails' Lab w Lego Dimensions

W LEGO Dimensions Warsztat Tailsa wygląda identycznie jak w Sonic the Fighters. Na początku fabuły Doktor Eggman porywa i więzi tutaj przyjaciół Sonica, do czasu gdy niebieski jeż ich ratuje. W Adventure World Warsztat Tailsa jest początkowo zniszczony przez roboty Eggmana, więc musi zostać naprawiony przez gracza. Po odbudowaniu w warsztacie uwięziony jest Tails, dlatego należy go uwolnić. Od tego momentu lisa będzie można spotkać przy wejściu do warsztatu.

W innych mediach Edytuj

Sonic X Edytuj

Warsztat Tailsa Sonic X ep 31

Warsztat Tailsa w Sonic X

Osobny artykuł: Warsztat Tailsa (Sonic X)

W serialu anime Sonic X Tails wybudował swój warsztat w Mistycznych Ruinach po drugiej Kontroli Chaosu. Później warsztat wrócił do świata Sonica.

Ciekawostki Edytuj