FANDOM

Cudzy1 Leave the flying to me! Cudzy2
Miles "Tails" Prower, przed misją
Tails: Toxic Skies – pierwsza misja pierwszego aktu Chemical Plant w grze Sonic Generations.

Opis Edytuj

W tej misji Klasyczny Sonic musi dostać się do mety, jak zwykle. Jednak na drodze pojawiają się duże obszary pokryte kolcami. Sonic może je ominąć tylko dzięki pomocy Tailsa. Aby przywołać lisa należy wcisnąć przycisk trójkąt/Y. Tails pojawi się wtedy, a gracz będzie mógł się go złapać i przelecieć nad przeszkodą. Ciągłe wciskanie X/A sprawi że Tails poleci do góry, a jeśli gracz nie będzie nic wciskał to lis zacznie opadać. Gracz może kontrolować kierunek lotu za pomocą strzałek. Aby puścić się lisa należy wcisnąć przycisk B/kółko. Na końcu misji znajduje się wielka przepaść, nad która Sonic i Tails muszą przelecieć, jednocześnie omijając kolczaste kule. Zielone pierścienie przyspieszające przyspieszą lot jeśli gracz w nie wleci.

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji, Tails może jednocześnie latać i zbierać pierścienie.
  • Jest to jedyna misja i poziom gdzie pojawiają się zielone, mechaniczne pierścienie przyspieszające.
  • Po ukończeniu tej misji gracz może podejść do Klasycznego Tailsa w Green Hill i porozmawiać z nim. Lis powie It was really fun to go on an adventure with you! We should do it again sometime!.