Fandom

Sonic Wiki

Tails: Toxic Skies

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tails: Toxic Skies to pierwsza misja w pierwszym akcie Chemical Plant. Jest grywalna przez Klasycznego Sonica. Jest to również druga i ostatnia misja, w której pojawia się Tails.

Opis Edytuj

W tej misji pojawia się dużo przeszkód, przez które Sonic nie może sam przejść, np. bardzo długie pasy kolców czy wielkie dziury. W tym celu Klasyczny Sonic musi przywołać Tailsa. Można to zrobić naciskając trójkąt/Y. Wtedy Tails pojawi się tuż nad Sonicem. Sonic musi podskoczyć by Tails go złapał. Aby ruszać Tailsem w locie należy ruszać lewym Control Stickiem w lewo lub prawo. Aby Tails latał w górę gracz musi wciskać krzyżyk/A (przycisk skoku), a jeśli chce by Tails wylądował należy przestać wciskać guzik. Gdy Sonic doktnie gruntu (lub zeskoczy z Tailsa używając kwadratu/B), Tails puści jeża i odleci po czym zniknie za zasłoną dymną.

W środku poziomu znajduje się wielka dziura, w której są zielone pierścienie (przyspieszają Tailsa) oraz kolczaste kule, które należy omijać. Aby otrzymać rangę S należy przejść poziom w mniej niz 2 minuty.

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji Tails również może zbierać pierścienie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki