Tails (Sonic Adventure 2)

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Tails (Pierwsza walka)

Tails (Druga walka)

Następny boss >>

Tails – drugi, a następnie siódmy boss, z którym gracz walczy dwa razy w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Obie walki toczone są przez Eggmana.

Opis Edytuj

Tails pilotuje Cyclone, kroczącą maszynę przypominającą Tornado 2. Lis uzbrojony jest w szereg ataków. Może strzelać w gracza zwykłymi pociskami, pociskami samonaprowadzającymi i uderzać gracza pięścią, jeśli ten podejdzie zbyt blisko. Podczas drugiej potyczki, lis może dodatkowo strzelać w gracza ogromnym laserem.

Boss Edytuj

Pierwsza walka Edytuj

Tailsboss-sa2-weaponsbed.png

Pierwsza potyczka

Pierwsza potyczka z lisem ma miejsce niedaleko Prison Island po przejściu poziomu Weapons Bed. Tails będzie strzelał z Volcan Cannon gdy gracz znajdzie się w pobliżu oraz z Lock-On Missiles gdy będzie nieco dalej. Zadaniem gracza jest strzelać do maszyny Tailsa i utrzymywać wskaźnik życia powyżej zera.

Druga Walka Edytuj

Tailsboss-sa2-cosmicwall.png

Druga potyczka

Druga walka ma miejsce po poziomie Cosmic Wall w centrum dowodzenia kolonii kosmicznej ARK po tym jak Eggman zrzucił Sonica w kapsule w kierunku Ziemi. Tym razem Tails używa swojego ulepszonego pojazdu do walki z Eggmanem. Walka jest podobna do pierwszej jednak jest kilka różnic. Pośrodku areny co jakiś czas pojawia się kapsuła, która po rozbiciu wywołuje potężną eksplozję i może zadać obrażenia zarówno Eggmanowi jak i Tailsowi gdy znajdzie się za blisko. Tails ma również 2 nowe ataki. Może wystrzelić więcej pocisków w kierunku Eggmana lub użyć potężnego lasera, aby zadać Eggmanowi większe obrażenia. Gracz musi być ostrożny, ponieważ na arenie nie ma pierścieni oraz apteczek, które mogłyby podwyższyć wskaźnik życia Eggmana.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Suitable Opponent