Fandom

Sonic Wiki

Tails Adventure

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!

Do zrobienia: Gameplay, poziomy, przeciwnicy, itp.

Tails Adventure (テイルスアドベンチャー Teirusu Adobenchā?) znana również jako Tails Adventures – gra platformowa zawierająca elementy RPG z serii Sonic the Hedgehog. Została stworzona przez Aspect, a wydana przez Segę we wrześniu 1995 roku na konsolę Sega Game Gear. Główną postacią w grze, w przeciwieństwie do większości gier w serii, jest Miles "Tails" Prower.

Gra pojawia się również jako jedna z 12 gier do odblokowania w Sonic Adventure DX: Director's Cut. Gra została wydana również w e-sklepie na Wirtualnej Konsoli Nintendo 3DS 3 kwietnia 2013 roku.

Fabuła Edytuj

Fabuła przedstawiona w instrukcjach do gry różni się pomiędzy wydaniami japońskimi oraz ogólnoświatowymi.

Japońska wersja Edytuj

Akcja ma miejsce przed spotkaniem Sonica i Tailsa. Na malutkiej wyspie Cocoa mieszka lisek Miles "Tails" Prower. Znajdują się tu również Szmaragdy Chaosu, które są powodem późniejszych wydarzeń.

Pewnego słonecznego popołudnia, Tails ucina sobie drzemkę przed swoim domem. Spokój na wyspie zakłóca jednak eksplozja, a po chwili pożar lasu. Tails jest zdezorientowany. Od Flicky'ego dowiaduje się, że Battle Kukku Army zaatakowała wyspę, gdyż Great Battle Kukku XV odkrył na niej Szmaragdy Chaosu i chce ich użyć, aby przejąć władzę nad światem. Tails jest jedynym, który może ich powstrzymać.

Ogólnoświatowa wersja Edytuj

Akcja ma miejsce po spotkaniu Sonica i Tailsa. Po jednej z przygód, przyjaciele decydują o rozdzieleniu się na jakiś czas i spędzeniu wakacji. Szukając odpowiedniego miejsca, Tails napotyka się na wyspę, na której postanawia spędzić wakacje. Nazywa ją "Wyspą Tailsa" (ang. Tails Island).

Gdy odpoczywa po podróży, jego spokój zakłóca eksplozja. Od Flicky'ego dowiaduje się, że armia ptaków zaatakowała wyspę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki