Tails Doll

Komentarze38 Udostępnij

Tails Doll (テイルス・ドール Teirusudōru?) – mechaniczna kopia Milesa "Tailsa" Prowera, pojawiająca się w grze Sonic R. Jest to robot stylizowany na lalkę, skonstruowany przez Doktora Eggmana.

Historia Edytuj

Sonic R Edytuj

Tails Doll został stworzony przez Doktora Eggmana przed wydarzeniami z gry Sonic R. Brał udział w wyścigach o Szmaragdy Chaosu, razem z m.in. Soniciem, Tailsem i jego własnym stwórcą.

Postać można odblokować jako grywalną. Aby to zrobić, należy zebrać 5 Sonic Tokenów w Radical City i wygrać następnie wyścig z Tails Dollem.

Sonic Adventure Edytuj

Na poziomie Final Egg pojawiają się lalki przypominające Tailsa, które są wykorzystywane w szkoleniu E-102 Gammy. Nie wiadomo jednak, czy mogą to być masowo produkowane warianty Tails Dolla.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Tails Doll nie dysponuje żadną szczególną osobowością i jest raczej zwykłym, wykonującym rozkazy swojego stwórcy, robotem.

Wygląd Edytuj

Tails Doll posiada postać pozszywanej lalki. Wzorowany jest na lisie Tailsie. Posiada żółte futro z białymi akcentami, główne na uszach, brzuchu i końcówkach ogonów. Na głowie posiada biały pyszczek z nosem, żółtą, przyklapniętą grzywkę, a także charakterystyczną antenę, zakończoną czymś w rodzaju czerwonego klejnotu. Z tyłu ciała wyrastają mu dwa ogony. Nosi także czerwone buty z białymi paskami.

Moce i umiejętności Edytuj

Tails Doll dysponuje ograniczonym zakresem umiejętności. Właściwie nie wiadomo, czy może atakować. Zawsze kiedy się porusza, unosi się nad ziemią, lub nad wodą. Porusza się szybciej i lata dłużej od Tailsa.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Tails Doll jest mocno kontrowersyjną postacią w środowisku fanowskim. Pojawia się w wielu tzw. Creepypastach (strasznych opowieściach), gdzie pełni rolę demonicznego potwora. W komiksach, publikowanych przez Archie Comics, osobowość postaci wzoruje się na tych właśnie opowieściach, a Sonic uznaje nawet Tails Dolla za przerażającego.
  • W grze Sonic and the Black Knight, pojawia się fanowski rysunek postaci.