Fandom

Sonic Wiki

Tarantula

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Tarantula[1]badnik pojawiający się w grze Sonic Lost World, w wersji na Wii U. Pojawia się jedynie w pierwszym Zonie Silent Forest. Wyglądem przypomina pająka.

Opis Edytuj

Tarantule to badniki oparte na pająkach. Są koloru brązowego, ale mają również pomarańczowe paski. Mają szare nogi z pomarańczowymi i czarnymi paskami. Mają różowe oczy. Roboty wiszą na niebieskich niciach. Wewnątrz ich odwłoków, uwięzione są motyle.

Gdy Sonic znajdzie się w pobliżu, Tarantule opuszczą się na swoich niciach i co jakiś czas będą się obracać. Zwykły Homing Attack nie jest w stanie pokonać Tarantuli. Najpierw należy zrzucić Tarantulę z nici. Aby to zrobić, należy zaatakować Tarantulę uderzeniem zwanym Flying Kickiem. Jeżeli atak się uda, Tarantula spadnie na ziemię, a Sonic będzie mógł uwolnić znajdującego się w jego wnętrzu motyle, poprzez wykonanie Homing Attacku na pojemniku ze motylem. Wystarczy jedno uderzenie, aby zniszczyć pojemnik. Należy się jednak pośpieszyć, gdyż Tarantule szybko dochodzą do siebie i wracają na nić, aby ponowić swój atak.

W każdym przypadku, Tarantule pojawiają się w grupach po pięć. Gdy wszystkie pięć motyli zostanie uwolnionych, polecą one do pobliskiego kwiatka, który rozkwitnie i, po wskoczeniu, wystrzeli Sonica do innej części poziomu.

Zobacz też Edytuj

  • Grabber - inny badnik oparty na pająku.

Przypisy

  1. Nazwa w plikach gry (enm_tarantula)

ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki