Fandom

Sonic Wiki

Team Blast

2822strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Team Blast – specjalna technika, z której korzystają drużyny Team Sonic, Team Dark, Team Rose, Team Chaotix i Team Super Sonic w grze Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Działanie Edytuj

Team Blast jest specjalnym atakiem, który służy do niszczenia wszystkich przeciwników w pobliżu, rzadziej do usuwania niektórych przeszkód. W prawym górnym rogu znajduje się licznik Team Blasta, który gracz może zapełnić wykonując ataki, pokonując przeciwników, lub zbierając pierścienie. Kiedy licznik zostanie zapełniony, zmieni kolor na żółty i gracz będzie mógł wykonać atak. Poza niszczeniem przeciwników, Team Blast może również zapewnić dodatkowe bonusy w trakcie wykonywania. Po wykonaniu ataku, licznik zmieni kolor na czerwony i zacznie powoli zerować się. Kiedy licznik będzie opadać, gracz będzie mógł korzystać z dodatkowych bonusów, które pojawiają się po wykonaniu Team Blasta i trwają dopóki się on nie kończy.

Rodzaje Edytuj

Każda drużyna posiada inny Team Blast. Chociaż wszystkie niszczą pobliskich przeciwników, to robią to w różny sposób i przynoszą różne efekty po jego wykonaniu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki