Fandom

Sonic Wiki

Team Dark

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Team Dark (チームダーク Chīmu Dāku?) – trzyosobowa drużyna, składająca się z jeża Shadowa, nietoperzycy Rouge i robota E-123 Omegi. Jest to jedna z czterech drużyn w grze Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Sonic Heroes Edytuj

Drużyna powstała w grze Sonic Heroes, podczas gdy Rouge odkryła tajną bazę Eggmana. Znajdowali się w niej uśpieni Shadow i Omega. Nietoperzyca przypadkowo przebudziła pozostającego w stanie hibernacji Shadowa, co doprowadziło do aktywowania się Omegi. Robot próbował zniszczyć intruza, przez co między nim a Shadowem doszło do walki, którą przerwała Rouge.

Po przerwanej walce, nietoperzyca dowiedziała się, że Omega chciałby zniszczyć Eggmana, za porzucenie go w bazie, a Shadow chciałby dowiedzieć się od doktora czegoś na temat swojej przeszłości. Rouge, pragnąca zdobyć sekretny skarb Eggmana, postanowiła wykorzystać sytuację i uformować drużynę, której celem byłoby złapanie doktora, przesłuchanie i zniszczenie go.

Team Blast drużyny to Chaos Inferno.

Team Dark prezentuję rozgrywkę na wysokim poziomie trudności. Zawsze przechodzą wszystkie poziomy od początku do końca, posiadając czasem więcej sekcji niż jakakolwiek inna drużyna. Team Dark posiada wypełnione przeciwnikami poziomy. Ich celem jest przejście poziomu i dotarcie do mety.

Shadow the Hedgehog Edytuj

Shadow the Hedgehog jest szybką postacią w drużynie. Może korzystać z następujących umiejętności:

Rouge the Bat Edytuj

Rouge jest liderką drużyny i postacią specjalizującą się w lataniu. Może korzystać z następujących umiejętności:

  • Thunder Shoot – wystrzeliwanie członków drużyny jako elektryczne pociski.
  • Dummy Ring Bomb – wyrzucanie przed siebie trzech fałszywych, naelektryzowanych pierścieni-pułapek. Można go wykonać tylko jeśli Rouge jest sama.
  • Ascending Flight – latanie w górę i w dowolnym wybranym przez gracza kierunku.
  • Quick Ascent – szybkie wzbicie się w powietrze.

E-123 Omega Edytuj

Omega jest postacią specjalizującą się w mocy. Może korzystać z następujących umiejętności:

  • Fire Combination – pochwycenie członków drużyny i wykorzystanie ich jako rękawic bokserskich.
  • Dash Punch – uderzenie ramieniem do przodu.
  • Spinning Back – uderzenie ramieniem podczas wykonywania obrotu. Wytwarza wokół gracza mały pierścień ognia.
  • Omega Arm – obszarowy atak, podczas którego Omega wystrzeliwuje dookoła: pociski z karabinu maszynowego, ogień, lub rakiety.
  • Fire Launcher – wystrzelenie członka drużyny jako ognistego pocisku podczas skoku.
  • Auto Homing – automatyczne wykonywanie Homing Attacku w pobliżu wrogów przez członków drużyny, kiedy nie są pochwyceni przez gracza.
  • Fireball Jump – obracanie się członków drużyny dookoła gracza podczas skoku. Wymaga użycia wcześniej Fire Combination.
  • Triangle Dive – powolne opadanie w dół całej drużyny, której członkowie trzymają się za ręce tworząc trójkąt.

Sonic Free Riders Edytuj

Team Dark powraca w grze Sonic Free Riders. W drużynie pozostali Shadow i Rouge, a Omega został zastąpiony robotem E-10000B, pod którego podszywa się Metal Sonic. Drużyna ma zamiar wziąć udział w wyścigu World Grand Prix i zgarnąć cenną nagrodę.

W innych grach Edytuj

Team Dark 2006.jpg

Team Dark w grze Sonic the Hedgehog

Team Dark pojawiła się również nieoficjalnie w innych grach z serii. Właściwie za ich debiut może być uznana gra Sonic Adventure 2, z wyjątkiem tego że razem z Shadowem i Rouge jej członkiem był Doktor Eggman. Drużyna uformowała się ostatecznie na pokładzie Kosmicznej Kolonii ARK i jej celem było zdobycie siedmiu Szmaragdów Chaosu do zasilenia Armaty Zaćmienia. Rouge, która była złodziejką klejnotów i rządową agentką, działała jednak bardziej we własnym interesie, chcąc zdobyć szmaragdy dla siebie i niemal zniszczyła całą operację drużyny, zanim została powstrzymana przed kradzieżą klejnotów przez Shadowa.

W Sonic the Hedgehog (2006) drużyna pojawiła się ponownie. Shadow i Rouge współpracowali ze sobą od początku, natomiast Omega dołączył do nich później, w trackie pierwszej walki z Mephilesem. Gracz steruje tutaj głównie Shadowem, ale może na krótki czas podczas poziomów przejąć kontrolę nad Rouge i Omegą.

Temat muzyczny Edytuj

Nazwa Muzyka
This Machine

Ciekawostki Edytuj

  • Drużyna ta otrzymała swoją nazwę po trybie Dark story, w którym gracz po raz pierwszy mógł wcielić się w Shadowa lub Rouge.
  • Jest to jedyna drużyna w Sonic Heroes, której jeden z członków pojawia się po raz pierwszy w serii. Jest to również jedyna drużyna posiadają robota, który nie jest żywym organizmem.
  • Jest to jedyna drużyna w Sonic Heroes, której liderem jest postać latająca.
  • Jest to jedyna drużyna, której silna postać nie jest najstarsza ze wszystkich. Shadow ma ponad 50 lat, a Rouge 18 lat. Pozostałe postacie siły to Knuckles (16), Big (18) i Vector (20). Omega natomiast jest ostatnim robotem z serii E-100, która zaczęła powstawać w grze Sonic Adventure. Oznacza to, że musi być on znacznie młodszy od swoich partnerów z drużyny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki