Fandom

Sonic Wiki

Team Dark (boss)

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni boss

Sonic Heroes
Team Dark (Team Chaotix)

Następny boss >>

<< Poprzedni boss

Sonic Heroes
Team Dark (Team Sonic)

Następny boss >>

Team Dark– drugi boss dla Team Chaotix i piąty boss dla Team Sonic w Sonic Heroes.

Historia Edytuj

Team Chaotix Edytuj

Team Dark spotyka w mieście Grand Metropolis Chaotix. Rouge uważa, że będą oni próbowali ukraść skarb Eggmana, który nietoperzyca chce zdobyć. Espio z kolei uważa przeciwną drużynę za rywali swojego klienta. Nieporozumienie, jakie zachodzi między drużynami, wkrótce przeradza się w walkę.

Team Sonic Edytuj

Przemierzając Lost Jungle, Team Dark zauważa Sonica i jego przyjaciół. Shadow, który ma amnezję, jest ciekawy co podobny do niego jeż robi w takim miejscu. Niebieski jeż i jego przyjaciele zauważają Team Dark i są zaskoczeni widokiem Shadowa, którego rzekomą śmierć widzieli w trakcie walki na ARK. Rouge zamierza powstrzymać Team Sonic, aby sama mogła zająć się Eggmanem. Omega również grozi drużynie destrukcją. Shadow i Sonic wymieniają się obelgami, po czym ruszają do walki.

Boss Edytuj

Team Chaotix Edytuj

Dla Team Chaotix jest to drugi boss, z którym gracz walczy po przejściu poziomu Power Plant. Walka toczona jest na sześciokątnej arenie, zawieszonej na szczycie futurystycznego miasta. Celem gracza jest zepchnięcie wszystkich członków Team Dark z areny w przepaść. Na środku areny znajduje się Power Core, zwiększający poziom Espio o jeden. Przeciwległe ściany areny, na których zaczynają drużyny, otoczone są drewnianymi i niezniszczalnymi skrzyniami, natomiast pozostałe ściany pozostają bez żadnej osłony. W skrzyniach kryją się kolejne Power Core, zwiększające poziom pozostałych postaci w drużynie.

Team Dark wykorzystuje do walki wszystkie dostępne postacie (Shadow, Rouge, E-123 Omega), a także korzysta z ich podstawowych ataków. Członkowie Team Dark, którzy otrzymali obrażenia, upuszczają zebrane pierścienie i stają się na chwilę ogłuszeni. Jeśli otrzymają cios kiedy nie posiadają żadnych pierścieni, zostają ogłuszeni na dłużej. Działa to również w drugą stronę i gracz również może być ogłuszony, a także upuszczać zebrane pierścienie.

Team Sonic Edytuj

Dla Team Sonic jest to piąty boss, z którym walczą po ukończeniu poziomu Lost Jungle. Walka toczy się na okrągłej, zielonej arenie zawieszonej nad wodą. Celem gracza jest zepchnięcie wszystkich członków Team Dark z areny do wody. Na środku areny znajdują się cztery wieże z niezniszczalnych skrzyń, zawierające na swoich szczytach drewniane skrzynie z ulepszeniami. Za areną latają balony z dodatkowymi ulepszeniami.

Team Dark wykorzystuje do walki wszystkie dostępne postacie (Shadow, Rouge, E-123 Omega), a także korzysta z wszystkich ich ataków. Druga walka jest trudniejsza od pierwszej, ponieważ Team Dark może użyć swojego Team Blasta, który przywróci wszystkich poległych jej członków, zatrzyma czas na kilka chwil i zada obrażenia wrogiej drużynie. Zasady są takie same jak w poprzedniej walce.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Team Dark (pierwsza walka)
Team Dark (druga walka)

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka grana podczas drugiej walki z Team Dark to skrócona wersja piosenki This Machine.

Więcej w Fandom

Losowa wiki