FANDOM

Team Rose – drugi boss dla Team Sonic i piąty boss dla Team Chaotix w Sonic Heroes.

Historia Edytuj

Team Sonic Edytuj

Amy i jej drużyna spotykają Sonica w mieście Grand Metropolis. Jeżyca zamierza złapać Sonica i zmusić go do poślubienia jej. Cream i Big chcą z kolei odzyskać Chocolę i Froggy'ego, którzy zostali rzekomo porwani przez Sonica. Niebieski jeż nie ma wyboru i razem z przyjaciółmi staje do walki.

Team Chaotix Edytuj

Chaotix poszukują zagubionych w Lost Jungle Chao, kiedy napotykają na swojej drodze Team Rose. Vector pyta Amy czy mógłby zadać jej pytanie, lecz jeżyca myśli że krokodyl chce się z nią umówić na randkę, dlatego go lekceważy. Zdenerwowany Vector nazywa ją bachorem, po czym Espio każe Cream oddać Chao Cheese'a. Cream podejrzewa, że Chaotix stoją za porwaniem Chocoli, co rozwściecza Biga, który nie lubi gdy ktoś dokucza jego przyjaciołom. Charmy spogląda na obie drużyny, po czym wydaje sygnał do rozpoczęcia walki.

Boss Edytuj

Team Sonic Edytuj

Dla Team Sonic jest to drugi boss, z którym gracz walczy po przejściu poziomu Power Plant. Walka toczona jest na sześciokątnej arenie, zawieszonej na szczycie futurystycznego miasta. Celem gracza jest zepchnięcie wszystkich członków Team Rose z areny w przepaść. Na środku areny znajduje się Power Core, zwiększający poziom Sonica o jeden. Przeciwległe ściany areny, na których zaczynają drużyny, otoczone są drewnianymi i niezniszczalnymi skrzyniami, natomiast pozostałe ściany pozostają bez żadnej osłony. W skrzyniach kryją się kolejne Power Core, zwiększające poziom pozostałych postaci w drużynie.

Team Rose wykorzystuje do walki wszystkie dostępne postacie (Amy, Cream, Big), a także korzysta z ich podstawowych ataków. Członkowie Team Rose, którzy otrzymali obrażenia, upuszczają zebrane pierścienie i stają się na chwilę ogłuszeni. Jeśli otrzymają cios kiedy nie posiadają żadnych pierścieni, zostają ogłuszeni na dłużej. Działa to również w drugą stronę i gracz również może być ogłuszony, a także upuszczać zebrane pierścienie.

Team Chaotix Edytuj

Dla Team Chaotix jest to piąty boss, z którym walczą po ukończeniu poziomu Lost Jungle. Walka toczy się na okrągłej, zielonej arenie zawieszonej nad wodą. Celem gracza jest zepchnięcie wszystkich członków Team Rose z areny do wody. Na środku areny znajdują się cztery wieże z niezniszczalnych skrzyń, zawierające na swoich szczytach drewniane skrzynie z ulepszeniami. Za areną latają balony z dodatkowymi ulepszeniami.

Team Rose wykorzystuje do walki wszystkie dostępne postacie (Amy, Cream, Big), a także korzysta z wszystkich ich ataków. Druga walka jest trudniejsza od pierwszej, ponieważ Team Rose może użyć swojego Team Blasta, który zapewni im chwilową nieśmiertelność, osłonę przed jednym ciosem, zwiększenie poziomu dla każdej postaci w drużynie, a także przywróci wszystkich poległych jej członków, a także zada wrogiej drużynie obrażenia. Zasady są takie same jak w poprzedniej walce.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Team Rose (pierwsza walka)
Team Rose (druga walka)

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka grana podczas drugiej walki z Team Rose to skrócona wersja piosenki Follow Me.