Fandom

Sonic Wiki

Team Sonic

2751stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Być może szukałeś Sonic Team?

Team Sonic (チームソニック Chīmusonikku?), znani również jako Team Heroes (チームヒーローズ Chīmuhīrōzu?) – trzyosobowa drużyna składająca się z jeża Sonica, lisa Tailsa i kolczatki Knucklesa, pojawiająca się w wielu grach z serii Sonic the Hedgehog, będąc jedną z czterech drużyn w grze Sonic Heroes.

Opis Edytuj

Sonic Heroes Edytuj

Drużyna została oficjalnie założona w grze Sonic Heroes, przez Sonica, Tailsa i Knucklesa w celu powstrzymania Eggmana przed dokonaniem podboju świata.

Team Blast drużyny to Sonic Overdrive.

Team Sonic prezentuje rozgrywkę na normalnym poziomie trudności. Przechodzą oni większość poziomów w całości, z nielicznymi wyjątkami. Poziomy są szybkie i wypełnione akcją. Ich celem jest przejście poziomu i dotarcie do mety.

Sonic the Hedgehog Edytuj

Sonic jest liderem drużyny i jej postacią specjalizującą się w szybkości. Może korzystać z następujących umiejętności:

  • Homing Attack – atak pozwalający atakować przeciwników z wyskoku.
  • Kick – wślizg i kopniak przed siebie.
  • Rocket Accel – podobny do Spin Dasha, pozwala wystrzelić gracza do przodu jak pocisk po ziemi.
  • Blue Tornado – niebieski wir powietrzny.
  • Light Speed Dash – poruszanie się po trasach z pierścieni.
  • Light Speed Attack – silniejsza wersja Homing Attacku, mogąca natychmiastowo niszczyć wielu przeciwników w pobliżu. Może być wykonany tylko w trakcie wyzerowywania się licznika Team Blasta, który został wcześniej wykonany.
  • Triangle Jump – przyczepianie się do ścian i skakanie od jednej do drugiej.

Miles "Tails" Prower Edytuj

Tails jest postacią specjalizującą się w lataniu. Może korzystać z następujących umiejętności:

  • Thunder Shoot – wystrzeliwanie członków drużyny jako elektryczne pociski.
  • Dummy Ring Bomb – wyrzucanie przed siebie trzech fałszywych, naelektryzowanych pierścieni-pułapek. Można go wykonać tylko jeśli Tails jest sam.
  • Ascending Flight – latanie w górę i w dowolnym wybranym przez gracza kierunku.
  • Quick Ascent – szybkie wzbicie się w powietrze.

Knuckles the Echidna Edytuj

Knuckles jest postacią specjalizującą się w mocy. Może korzystać z następujących umiejętności:

  • Fire Combination – pochwycenie członków drużyny i wykorzystanie ich jako rękawic bokserskich.
  • Dash Punch – uderzenie pięścią do przodu
  • Spinning Back – uderzenie pięścią podczas wykonywania obrotu. Wytwarza wokół gracza mały pierścień ognia.
  • Volcanic Dunk – obszarowy atak, wytwarzający w miejscu uderzenia wstrząs, ognisko, lub ogniste kule.
  • Fire Dunk – wystrzelenie członka drużyny jako ognistego pocisku podczas skoku.
  • Auto Homing – automatyczne wykonywanie Homing Attacku w pobliżu wrogów przez członków drużyny, kiedy nie są pochwyceni przez gracza.
  • Fireball Jump – obracanie się członków drużyny dookoła gracza podczas skoku. Wymaga użycia wcześniej Fire Combination.
  • Triangle Dive – powolne opadanie w dół całej drużyny, której członkowie trzymają się za ręce tworząc trójkąt.

Seria Sonic Riders Edytuj

W trzech grach z serii Sonic Riders, powraca Team Sonic. W Sonic Riders i Sonic Riders: Zero Gravity do drużyny należą: Sonic, Tails, Knuckles i Amy. W grze Sonic Free Riders z drużyny odchodzi Amy, która należy teraz do Team Rose. Pojawia się tutaj pod nazwą Team Heroes.

W innych grach Edytuj

Team Sonic 2006.jpg

Team Sonic w grze Sonic the Hedgehog

Drużyna Sonica pojawiła się również nieoficjalnie w innych grach z serii. Właściwie za jej debiut można uznać grę Sonic Adventure 2, gdzie Sonic, Tails, Knuckles i Amy utworzyli pierwszy Team Heroes. Knuckles przez większość gry pracuje jednak sam, szukając odłamków Głównego Szmaragdu. Dopiero po wyjściu z Aquatic Mine łączy siły z pozostałymi bohaterami, do czasu wyruszenia w kosmos, gdzie na poziomie Meteor Herd rozdziela się ponownie.

W grze Sonic the Hedgehog (2006), Tails i Knuckles ponownie łączy siły z niebieskim jeżem, towarzysząc mu podczas rozgrywki. Gracz może również przejąć nad nimi kontrolę podczas niewielkich fragmentów niektórych poziomów.

W innych mediach Edytuj

Sonic Boom Edytuj

Osobny artykuł: Team Sonic (Sonic Boom)

W grach z serii Sonic Boom i serialu na ich podstawie, Team Sonic są głównymi protagonistami w grze. Drużyna składa się z pięciu osób: Sonica, Tailsa, Knucklesa, Amy i Sticks. Celem drużyny jest obrona Bygone Island przed siłami Doktora Eggmana.

Tematy muzyczne Edytuj

Nazwa Muzyka
We Can
High Flying Groove

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna drużyna w Sonic Heroes, która posiada więcej niż jedną zwycięską pozę podczas ukończenia poziomu.
  • Jest to jedna z dwóch drużyn w Sonic Heroes, w której nie ma postaci żeńskich.
  • Team Sonic jest jedyną drużyną, w której kolory postaci pasują do kolorów ich formacji. Jest to spowodowane tym, że kolory są wzorowane na tej drużynie.
  • Jest to jedyna drużyna w Sonic Heroes, której silna postać nie jest większa od pozostałych.

Więcej w Fandom

Losowa wiki