Fandom

Sonic Wiki

Team Sonic (boss)

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni boss

Sonic Heroes
Team Sonic (Team Rose)

Następny boss >>

<< Poprzedni boss

Sonic Heroes
Team Sonic (Team Dark)

Następny boss >>

Team Sonic – drugi boss dla Team Rose i piąty boss dla Team Dark w Sonic Heroes.

Historia Edytuj

Team Rose Edytuj

Amy i jej drużyna spotykają Sonica w mieście Grand Metropolis. Jeżyca zamierza złapać Sonica i zmusić go do poślubienia jej. Cream i Big chcą z kolei odzyskać Chocolę i Froggy'ego, którzy zostali rzekomo porwani przez Sonica. Niebieski jeż nie ma wyboru i razem z przyjaciółmi staje do walki.

Team Dark Edytuj

Przemierzając Lost Jungle, Team Dark zauważa Sonica i jego przyjaciół. Shadow, który ma amnezję, jest ciekawy co podobny do niego jeż robi w takim miejscu. Niebieski jeż i jego przyjaciele zauważają Team Dark i są zaskoczeni widokiem Shadowa, którego rzekomą śmierć widzieli w trakcie walki na ARK. Rouge zamierza powstrzymać Team Sonic, aby sama mogła zająć się Eggmanem. Omega również grozi drużynie destrukcją. Shadow i Sonic wymieniają się obelgami, po czym ruszają do walki.

Boss Edytuj

Team Rose Edytuj

Dla Team Rose jest to drugi boss, z którym gracz walczy po przejściu poziomu Power Plant. Walka toczona jest na sześciokątnej arenie, zawieszonej na szczycie futurystycznego miasta. Celem gracza jest zepchnięcie wszystkich członków Team Sonic z areny w przepaść. Na środku areny znajduje się Power Core, zwiększający poziom Amy o jeden. Przeciwległe ściany areny, na których zaczynają drużyny, otoczone są drewnianymi i niezniszczalnymi skrzyniami, natomiast pozostałe ściany pozostają bez żadnej osłony. W skrzyniach kryją się kolejne Power Core, zwiększające poziom pozostałych postaci w drużynie.

Team Sonic wykorzystuje do walki wszystkie dostępne postacie (Sonic, Tails, Knuckles), a także korzysta z ich podstawowych ataków. Członkowie Team Sonic, którzy otrzymali obrażenia, upuszczają zebrane pierścienie i stają się na chwilę ogłuszeni. Jeśli otrzymają cios kiedy nie posiadają żadnych pierścieni, zostają ogłuszeni na dłużej. Działa to również w drugą stronę i gracz również może być ogłuszony, a także upuszczać zebrane pierścienie.

Team Dark Edytuj

Dla Team Dark jest to piąty boss, z którym walczą po ukończeniu poziomu Lost Jungle. Walka toczy się na okrągłej, zielonej arenie zawieszonej nad wodą. Celem gracza jest zepchnięcie wszystkich członków Team Sonic z areny do wody. Na środku areny znajdują się cztery wieże z niezniszczalnych skrzyń, zawierające na swoich szczytach drewniane skrzynie z ulepszeniami. Za areną latają balony z dodatkowymi ulepszeniami.

Team Sonic wykorzystuje do walki wszystkie dostępne postacie (Sonic, Tails, Knuckles), a także korzysta z wszystkich ich ataków. Druga walka jest trudniejsza od pierwszej, ponieważ Team Sonic może użyć swojego Team Blasta, który przywróci wszystkich poległych jej członków, a także zada wrogiej drużynie obrażenia. Zasady są takie same jak w poprzedniej walce.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Team Sonic (pierwsza walka)
Team Sonic (druga walka)

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka grana podczas drugiej walki z Team Sonic to skrócona wersja piosenki We Can.

Więcej w Fandom

Losowa wiki