Fandom

Sonic Wiki

Team Super Sonic

2822strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Hint_Ring_Colors.png
Nazwa tego artykułu jest tylko domysłem!
O ile informacje zawarte w tym artykule są prawdziwe, nazwa oparta jest na domysłach, zastosowaniu przedmiotu lub nazwie w plikach gry.

Team Super Sonic lub Team Super – nieoficjalna nazwa piątej, finałowej drużyny z Sonic Heroes. Jest dostępna w Last Story, gdzie Sonic dzięki Szmaragdom Chaosu zmienia się w Super Sonica, a resztę energii użycza Tailsowi i Knucklesowi, otaczając ich super osłoną.

Opis Edytuj

Team Super Sonic składa się z trzech super transformacji, które potrafią latać w powietrzu. Bohaterowie rozpoczynają ze wszystkimi umiejętnościami na poziomie 3, co oznacza że mogą wykonywać ich najsilniejsze odmiany.

Super Sonic Edytuj

  • Homing Attack – atak pozwalający atakować przeszkody z wyskoku.
  • Kick – wślizg i z kopniakiem. Przydatny do niszczenia kryształowych pocisków Metal Overlorda.
  • Rocket Accel – podobny do Spin Dasha. Pozostali członkowie drużyny wystrzeliwują Sonica w postaci sunącego po ziemi pocisku.
  • Blue Tornado – niebieski wir powietrzny.
  • Light Speed Attack – silniejsza wersja Homing Attacku, mogąca natychmiastowo niszczyć wiele przeszkód naraz. Wykonanie tej zdolności kosztuje drużynę pięć pierścieni.

Super Tails Edytuj

  • Thunder Shoot – wystrzeliwanie członków drużyny jako elektryczne pociski. Są w stanie niszczyć wiele przeszkód naraz, przez co są przydatne w niszczeniu kolców wystrzeliwanych przez Metal Overlorda.
  • Dummy Ring Bomb – wyrzucanie przed siebie trzech fałszywych, naelektryzowanych pierścieni-pułapek. Można go wykonać tylko jeśli Tails jest sam.
  • Ascending Flight – latanie w górę i w dowolnym wybranym przez gracza kierunku.
  • Quick Ascent – szybkie wzbicie się w powietrze.

Super Knuckles Edytuj

  • Fire Combination – pochwycenie członków drużyny i wykorzystanie ich jako rękawic bokserskich.
  • Dash Punch – uderzenie pięścią do przodu
  • Spinning Back – uderzenie pięścią podczas wykonywania obrotu. Wytwarza wokół gracza mały pierścień ognia.
  • Volcanic Dunk – atak wykonywany po wyprowadzeniu dwóch wspomnianych wyżej ataków. Knuckles nieustannie emituje ze swoich pięści ogniste eksplozje, które przydają się do niszczenia bardziej wytrzymałych przeszkód, jak na przykład okręty Egg Fleet.
  • Fire Dunk – wystrzelenie członka drużyny jako ognistego pocisku podczas skoku.
  • Fireball Jump – obracanie się członków drużyny dookoła gracza podczas skoku. Wymaga użycia wcześniej Fire Combination.
  • Triangle Dive – powolne opadanie w dół całej drużyny, której członkowie trzymają się za ręce tworząc trójkąt.

Team Blast drużyny to Super Sonic Power. Jest to jedyny atak, którym można zranić Metal Overlorda.

Historia Edytuj

Team Super Sonic intro.png

Utworzenie się Team Super Sonic

Kiedy Metal Sonic dokonał transformacji w Metal Overlorda, należało go powstrzymać. Sonic potrzebował jednak pomocy, ponieważ sam nie byłby w stanie pokonać przeciwnika. Po wykorzystaniu mocy siedmiu Szmaragdów Chaosu transformował się w Super Sonica i przekazał część mocy Super Tailsowi i Super Knucklesowi. Wspólnie pokonali robota i bezpiecznie wrócili do swoich normalnych form.

Ciekawostki Edytuj

  • W Sonic the Hedgehog (2006) Super Sonic transformował Shadowa i Silvera w ich super formy, podobnie jak uczynił to z Soniciem i Tailsem w Sonic Heroes.
  • Team Super Sonic to jedyna drużyna w Sonic Heroes, która rozpoczyna rozgrywkę z maksymalnymi poziomami umiejętności.
  • W wersji na PC, Super Sonic nie posiada swojej złotej aury, a jedynie jest nieco jaśniejszy niż w innych wersjach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki