Fandom

Sonic Wiki

Techno Base

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Advance 2
Techno Base

Następny poziom >>

Techno Base – szósty poziom w grze Sonic Advance 2.

Opis Edytuj

Techno Base Mapa.png

Mapa Techno Base

Techno Base jest bazą Eggmana, swoim wyglądem nawiązującą do cyberprzestrzeni. Tło jest dynamiczne i co jakiś czas zmieniają się jego kolory. Można tam dostrzec elektroniczne obwody.

Pomimo tego że tło poziomu jest niemal całkowicie czarne, sekcje po których porusza się gracz są dosyć kolorowe. Pojawiają się tutaj generowane na pewien czas mosty z zielonych pikseli, które po pewnym czasie znikają. Poruszanie się po poziomie ułatwiają zielone klocki, które zaczynają się przemieszczać w danym kierunku, kiedy gracz na nich stanie. Gdy się zatrzymają, wyrzucą w gracza w kierunku, który wskazuje wyświetlona na nich zielona strzałka. Szyny mają tu postać czerwono-niebieskich obwodów, a boostery, rampy i springi są w większości zielone. Oprócz tego można tu zobaczyć również zielone kule, od których gracz odbija się i działające w podobny sposób szare płytki. Oba te obiekty niszczą się jeśli gracz ich dotknie.

Bossem poziomu jest Egg-Go-Round, z którym gracz walczy na prostym terenie, z lekkimi wzniesieniami i obniżeniami.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Techno Base Akt 1
Techno Base Akt 2

Galeria Edytuj

ved
Sonic Advance 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki