FANDOM

<< Poprzedni poziom

Sonic Advance 2
Techno Base

Następny poziom >>

Techno Base – szósty poziom w grze Sonic Advance 2.

Opis Edytuj

Techno Base Mapa.png

Mapa Techno Base

Techno Base jest bazą Eggmana, swoim wyglądem nawiązującą do cyberprzestrzeni. Tło jest dynamiczne i co jakiś czas zmieniają się jego kolory. Można tam dostrzec elektroniczne obwody.

Pomimo tego że tło poziomu jest niemal całkowicie czarne, sekcje po których porusza się gracz są dosyć kolorowe. Pojawiają się tutaj generowane na pewien czas mosty z zielonych pikseli, które po pewnym czasie znikają. Poruszanie się po poziomie ułatwiają zielone klocki, które zaczynają się przemieszczać w danym kierunku, kiedy gracz na nich stanie. Gdy się zatrzymają, wyrzucą w gracza w kierunku, który wskazuje wyświetlona na nich zielona strzałka. Szyny mają tu postać czerwono-niebieskich obwodów, a boostery, rampy i springi są w większości zielone. Oprócz tego można tu zobaczyć również zielone kule, od których gracz odbija się i działające w podobny sposób szare płytki. Oba te obiekty niszczą się jeśli gracz ich dotknie.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Egg-Go-Round

Po przejściu obu aktów gracz staje do walki z bossem - Egg-Go-Round. Robot ten to pojedynczy kokpit, do którego przyczepione są cztery platformy. W trakcie pościgu boss strzela w gracza pociskami. Będzie również wykorzystywał właściwości swoich platform. Szare platformy wysuwają kolce, a żółte obracają się, zrzucając gracza na ziemię.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Flickey
Flickey sprite.png
Star
Star sprite.png
Kyura
Kyura sprite.png

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Techno Base Akt 1
Techno Base Akt 2

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki