FANDOM

Ten artykuł dotyczy monitora z gry Sonic the Hedgehog 2. Jeśli szukałeś przedmiotu o tej samej nazwie, kliknij tutaj.

Teleporter ((テレポテーション Terepotēshon?, właśc. "Teleportation") to monitor pojawiający się w grze Sonic the Hedgehog 2.

Opis Edytuj

S2 teleport
Teleporter to monitor, który pojawia się wyłącznie w trybie dla dwóch graczy w grze Sonic the Hedgehog 2. Na jego ekranie wyświetlone są dwie strzałki: niebieska, która pokazuje w lewą stronę oraz pomarańczowa, pokazująca w prawo. Może zostać jedynie wylosowany za pomocą Losowego Monitora.

Działanie monitora jest bardzo proste. Pojawia się krótki błysk, a w czasie jego trwania postacie zamieniają się swoim położeniem. Poza położeniem, pomiędzy postaciami zmieniają się także aktualnie posiadane "ruchome" power-upy, tj. Osłona. Power Sneakers i nietykalność. Power-up ten jest szczególnie przydatny dla przegrywającego gracza.

Poza byciem dostępnym w Losowym Monitorze, w menu opcji gracz może wybrać czy teleporter ma być jedynym używanych power-upów.

Ciekawostki Edytuj

  • Monitor ten dostępny jest w trybie debugowania gry (jako domyślny), jednak z racji nie bycia przystosowanym do trybu dla jednego gracza, zniszczenie go może łatwo zglitchować grę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki