FANDOM

The Doomsday Zone – ósmy (lub czternasty w Sonic 3 & Knuckles), dodatkowy poziom pojawiający się w grach Sonic & Knuckles oraz Sonic 3 & Knuckles. Jest grywalny wyłącznie przez Super Sonica lub Hyper Sonica. Zawiera on prawdziwych finałowych bossów gry.

Opis Edytuj

Poziom rozgrywa się w kosmosie i jest grywalny w Super/Hyper formie Sonica. Gracz zaczyna poziom z 50 pierścieniami i od razu przechodzi do Super formy. Głównym niebezpieczeństwem jest upływ czasu - wyczerpanie się pierścieni powoduje wyjście z transformacji i śmierć.

Większość poziomu wypełniona jest asteroidami, ale też pierścieniami. Uderzenie w jakąś z asteroid spowalnia gracza. Przyspieszać można za pomocą przycisku skoku oraz strzałek.

Bossowie Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu The Doomsday Zone

Cały poziom opiera się na walce z Doktorem Eggmanem podejmującym próbę ucieczki z Głównym Szmaragdem. Na poziom składają się 2 walki oraz gonitwa przez rój asteroid za uciekającym Eggmanem. Po pokonaniu drugiej formy bossa, Główny Szmaragd zostaje odzyskany i bezpiecznie przetransportowany na Anielską Wyspę.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
The Doomsday Zone

Ciekawostki Edytuj