Fandom

Sonic Wiki

Thunder Arrow

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Thunder Arrow – atak wykorzystywany przez kolczatkę Knucklesa w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Jest odpowiednikiem Heaven's Justice u Tikal.

Opis Edytuj

Thunder Arrow jest atakiem, polegającym na uderzeniu we wroga piorunem. Pojawia się tylko w trybie wieloosobowym. Aby móc wykonywać ten atak, gracz musi zebrać 40 pierścieni. Knuckles będzie mógł wtedy wykonać Thunder Arrow. Jeśli Knuckles nosi na sobie swój specjalny kostium, to atak będzie mógł być wykonywany co każde 20 zebranych pierścieni.

Kolczatka wykona swoją pozę do ataku i nad przeciwnikiem pojawią się cienkie, ale liczne pioruny. Zadadzą one wrogiej postaci obrażenia, niezależnie od tego gdzie się znajduje. Po uderzeniu, klawisze w sterowaniu wrogiego gracza zostaną również pozamieniane, co utrudni sterowanie trafioną postać. Thunder Arrow jest niemal niemożliwe do uniknięcia, chyba że postać jest w trakcie kopania, albo szybowania.

Knuckles wykorzystuje również tę umiejętność kiedy gracz walczy z nim jako z bossem. Thunder Arrow można wtedy jednak łatwiej uniknąć niż w trybie wieloosobowym.
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki