Fandom

Sonic Wiki

Thunder Shoot

2650stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Thunder Shoot (サンダーシュート Sandāshūto?) – atak z którego korzystają drużyny Team Sonic, Team Dark, Team Rose i Team Chaotix w grze Sonic Heroes. Mogą ją wykonywać postacie specjalizujące się w lataniu.

Opis Edytuj

Działanie Edytuj

Thunder Shoot to atak polegający na wystrzeleniu szybkiej lub silnej postaci przez postać latającą jak pocisku. Atak może być wykonany przez latającą postać (Tails, Rouge, Cream, Charmy) w dowolnym momencie, chyba że postać latająca spada bezwładnie na ziemię. Aby wykonać cios, gracz musi wcisnąć przycisk ataku. Thunder Shoot powiedzie się, jeśli gracz posiada w pobliżu przynajmniej jednego członka drużyny, którego może wystrzelić. Jeśli postać latająca jest sama, atak się nie uda.

Thunder Shoot służy głównie do niszczenia latających przeciwników, ale może sobie również poradzić z uszkadzaniem czy osłabianiem przeciwników poruszających się po ziemi, lub dział strzelających pociskami.

Oprócz swojego ofensywnego zastosowania, Thunder Shoot przydaje się również do trafiania w latające w powietrzu pociski. Wystarczy że gracz stanie w odpowiedniej odległości od przycisku i strzeli w niego.

Poziomy Edytuj

W zależności od poziomu postaci latającej, Thunder Shoot zachowuje się inaczej.

  • 0 poziom – Thunder Shoot może tylko ogłuszać przeciwników, zarówno latających jak i lądowych. Może także trafić tylko jednego przeciwnika. Ogłuszanie przeciwników lądowych unieruchamia ich, a przeciwnicy latający trafieni Thunder Shootem spadają na pewien czas na ziemię, otrzymując obrażenia od upadku.
  • 1 poziom – Thunder Shoot ogłusza przeciwników na dłużej i ma niewielki procent szans na zniszczenie latającego przeciwnika. Może również trafić maksymalnie dwa cele.
  • 2 poziom – Thunder Shoot ogłusza przeciwników na znacznie dłuższy okres czasu i posiada jeszcze większą szansę na zniszczenie przeciwnika. Może trafić wielu przeciwników.
  • 3 poziom – Thunder Shoot zadaje teraz ciężkie obrażenia, niszcząc zarówno latających jak i lądowych przeciwników. Może również trafić bardzo wielu przeciwników. Posiada niewielki procent szans na ogłuszenie przeciwnika.

Więcej w Fandom

Losowa wiki