FANDOM

Być może szukałeś poziomu Tidal Plant Zone z gry Sonic Triple Trouble?
Tidal Tempest – trzeci poziom w grze Sonic the Hedgehog CD. Następuje po Collision Chaos, a poprzedza Quartz Quadrant. Składa się z trzech aktów. Bossem jest Doktor Robotnik w swojej maszynie.

Opis Edytuj

Teraźniejszość Edytuj

Teraźniejszość Tidal Tempest jest wodnym regionem przypominającym Labyrinth Zone. Znajduje się on na podnóżach wulkanów, które widoczne są tylko na samym początku tej linii czasu. Pojawiają się tu kamienne kolumny. Można tu znaleźć także tuby przenoszące z jednego miejsca do drugiego. Woda jest jasnozielona.

Przeszłość Edytuj

Przeszłość Tidal Tempest jest przedstawiona jako podziemna jaskinia, która nie zawiera żadnych zmechanizowanych miejsc. Co ciekawe pojawiają się takie same tuby jak w teraźniejszości. Poziom wody jest stosunkowo niski, a sama woda ma brązowawy kolor.

Zła przyszłość Edytuj

Zła przyszłość ukazuje zmechanizowany, nienadający się do życia i zardzewiały system wodny. Popsute badniki, połamane kolumny i rośliny są tutaj na każdym kroku. Woda po wielu latach zanieczyszczania przybrała fioletowy kolor.

Dobra przyszłość Edytuj

Dobra przyszłość ukazuje zupełnie inną rzeczywistość. Miejsce to jest zmechanizowane, jednak jest dużo bardziej zadbane. Cały system przypomina teraz wielkie akwarium. Ryby pływają swobodnie w wodzie, a rośliny umieszczone są w szklanych gablotkach. Woda ma przyjemny, turkusowy kolor.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu Tidal Tempest

Bossem poziomu jest Doktor Robotnik w Eggmobilu. Walka składa się z 2 faz. W pierwszej, gracz ściga bossa korytarzami jednocześnie musząc uderzyć go 4 razy. Druga faza rozgrywa się pod wodą. Gracz musi zniszczyć osłonę z pęcherzyków powietrza i zadać cios.

Badniki Edytuj

Nazwa Nazwa japońska Sprite
Tonbo Tonbo (トンボ?)
Tonbo-sprite
Taga-Taga Taga-Taga (タガタガ?)
Taga-taga-sprite
Amenbo Amenbo (アメンボ?)
Amenbo
Yago Yago (ヤゴ?)
Yago-spr

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Tidal Tempest - przeszłość
Amerykański soundtrack
Tidal Tempest - teraźniejszość
Tidal Tempest - zła przyszłość
Tidal Tempest - dobra przyszłość
Europejski/japoński soundtrack
Tidal Tempest - teraźniejszość
Tidal Tempest - zła przyszłość
Tidal Tempest - dobra przyszłość

Ciekawostki Edytuj

  • Wszystkie badniki poziomu oparte są na owadach.
  • W porcie gry z Sonic Gems Collection, w teraźniejszej linii czasu woda jest przezroczysta, a nie zielona jak w oryginale.