Time Attack

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij
Klasyczny eggman.png
Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!
Jeśli uważasz, że posiadane przez ciebie informacje są wartościowe dla tego artykułu, rozbuduj go!

Do zrobienia: Pełna lista gier z Time Attackiem

Timeattack-scd.png

Menu trybu Time Attack w Sonic CD

Time Attack to specjalny tryb gameplayu pojawiający się w kilku grach serii Sonic the Hedgehog. Polega on na przejściu poziomu w jak najkrótszym czasie z jednym życiem.

Gry z trybem Time Attack Edytuj

Sonic CD Edytuj

Tryb Time Attack debiutuje w grze Sonic CD gdzie gracz może zagrać we wszystkie poziomy jakie udało mu się przejść w grze i przejść je ponownie w tym trybie jako wyzwanie. Czas jest zapisywany i po zakończeniu poziomu dopisywany do tablicy wyników poziomu. Sonic nie może podróżować w czasie w tym trybie. Warto zauważyć, że pierwsze dwa akty zawsze są w teraźniejszej linii czasu, a akt trzeci jest w złej przyszłości.

W trybie Time Attack dostępne są również poziomy specjalne. Aby je odblokować zsumowany czas wszystkich poziomów musi wynosić mniej niż 30 minut, 21 sekund i 5 setnych.

Poprzez wciśnięcie dwa razy strzałki w prawo, dwa razy strzałki w górę, strzałki w dół oraz przycisku C (Spacja w wersji na PC) na title screenie można zobaczyć najlepsze czasy deweloperów gry.

Sonic 3/Sonic 3 & Knuckles Edytuj

W grach Sonic 3 oraz Sonic 3 & Knuckles Time Attack jest jednym z trzech trybów "Competition Mode". Gracz może sterować Sonicem, Tailsem lub Knucklesem na jednym z pięciu torów stworzonych specjalnie dla trybu multiplayer (Azure Lake, Balloon Park, Chrome Gadget, Desert Palace i Endless Mine).

Seria Sonic Advance Edytuj

Tryb Time Attack pojawia się we wszystkich trzech grach serii Sonic Advance, lecz w Sonic Advance 2 i Sonic Advance 3 trzeba spełnić określone wymagania by odblokować tryb "Boss Run".