FANDOM

Być może szukałeś Time Stop?

Time Bonus – power-up pojawiający się w grach serii Sonic the Hedgehog, począwszy od Sonic Triple Trouble. Pojawia się on w poziomach z limitem czasowym i służy do odnawiania go.

Opis Edytuj

Time Bonus pojawia się w różnych formach, zależnie od gry, w której jest użyty.

Sonic Triple Trouble Edytuj

STT-TimeBonus
W Sonic Triple Trouble, Time Bonus przybiera formę monitora z czerwono-niebieskim zegarem. Pojawia się w specjalnych poziomach gry. Po zniszczeniu, licznik czasu gracza powraca do minuty i 30 sekund, niezależnie od czasu, jaki upłynął wcześniej.

Sonic the Hedgehog 4: Episode I Edytuj

W Sonic the Hedgehog 4: Episode I, Time Bonus przybiera formę unoszącej się żółto-pomarańczowych kulek. Pojawiają się wyłącznie w specjalnych poziomach. Występują kulki dające graczowi dodatkowe 5, 10 lub 15 sekund po zebraniu.

Sonic Generations Edytuj

SG-TimeBonus

Time Bonus w Sonic Generations

W Sonic Generations, Time Bonus pojawia się w formie realistycznie wyglądającego stopera. Używane są w misjach, z limitem czasowym. Po zebraniu, z zegara gracza zostają odjęte sekundy, co może pomóc graczowi w osiągnięciu wyższej rangi. Występują trzy typy zegarów - niebieskie, żółte i czerwone. Odejmują one odpowiednio 5, 10 i 20 sekund. Jeżeli gracz zbierze Time Bonus odejmujący więcej czasu, niż znajduje się na liczniku, zegar wyzeruje się i będzie zatrzymany na zerze przez tyle czasu, ile nie zostało wykorzystane.

Sonic Lost World Edytuj

W Sonic Lost World, Time Bonus ma postać niebieskiego okręgu z niebieskim stoperem w środku, unoszącego się w powietrzu. Używany jest wyłącznie w drugiej zonie Hidden World. Aby zebrać Time Bonus, gracz musi weń wlecieć Tornadem. Po zebraniu, gracz otrzyma dodatkowe 10 sekund.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Proto time stop
    Początkowo, w Sonic Adventure miał pojawić się power-up z zegarem, przypominający Time Bonus. Nie wiadomo jednak jakie miał mieć zastosowanie.