FANDOM

Być może szukałeś przeciwnika o tej samej nazwie z gry Sonic the Hedgehog (2006)?
Cudzy1 If might makes right, this guy's club is the last word in justice. Cudzy2
Opis, Sonic Unleashed

Titan (タイタン Taitan?) – przeciwnicy pojawiający się w grze Sonic Unleashed.sługami Dark Gai. Można ich spotkać tylko na nocnych poziomach. Występują w roli mini-bossów.

Opis Edytuj

Titan jest gigantycznym, mrocznym potworem o czarno-niebieskim ciele. Na głowie posiada liczne rogi, oraz fioletowe oko. Każdy Titan dzierży w dłoni masywną maczugę, którą posługuje się w walce.

Spośród wszystkich sługusów Dark Gai w Sonic Unleashed na PS3/Xbox 360 Titan jest najpotężniejszy. Posiada ogromną ilość zdrowia i zadaje bardzo duże obrażenia. Nawet najsilniejsze ataki Werehoga nie robią na nim wielkiego wrażenia. Jest jednak bardzo wolny, co można wykorzystać. Titanów zaleca się atakować wtedy kiedy nie wykonują żadnych ataków. Kiedy przygotowują się do uderzenia należy szybko od nich uciec.

W wersji na PS3/Xbox 360 Titan atakuje gracza uderzając go swoją maczugą. Może za jej pomocą również wytwarzać fale uderzeniowe, które będą mogły zadać obrażenia zarówno graczowi jak i innym pobliskim przeciwnikom. Fala uderzeniowa może unieruchomić gracza, a jej efekt może być zniwelowany tylko przez skakanie. W wersji na PS2/Wii Titan atakuje swoją maczuga nieco szybciej. Może nią również obracać dookoła i trafić wszystko co znajdzie się w zasięgu ataku.

Muzyka Edytuj

Podczas walki z Titanem grana jest specjalna muzyka.

Nazwa Muzyka
Vs. Titan & Big Mother

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji na PS3/Wii Titan może być na krótko sparaliżowany przez elektryczność generowaną przez innych przeciwników.
  • W wersji na PS2/Wii Titan może się swobodnie poruszać, ale na PS3/Xbox 360 obraca się tylko w kierunku gracza i atakuje go.