FANDOM

Tornado 2 (トルネード2 Torunēdo Tsū?), lub po prostu Tornado – samolot dwupłatowy pojawiający się w serialu anime Sonic X. Pierwotnie należał do niebieskiego jeża Sonica, ale ten podarował go swojemu najlepszemu przyjacielowi, Tailsowi. Bohaterowie wykorzystywali go podczas początkowych starć z Doktorem Eggmanem, a później zastąpili samolot bardziej zaawansowanym Tornadem X.

Opis Edytuj

Sonic X karta 15

Karta

Tornado 2 był początkowo czerwono-żółtym samolotem dwupłatowym z dwoma siedzeniami. Posiada także napis SONIC na boku. Został później przemalowany przez Tailsa na niebiesko-żółto-czerwono, a także otrzymał symbole lisa - dwa żółto-białe ogony. Oprócz skrzydeł samolot posiada także kółka i śmigło. Z przodu posiada działka, pozwalające strzelać seriami pocisków. Posiada także rakiety, zawierające w środku pierścienie.

W razie potrzeby Tornado 2 może się transformować w odrzutowiec. Wówczas jego skrzydła układają się w kształt litery x, a ogon podwyższa się. Tornado 2 jest w tej formie szybsze, dzięki napędowi odrzutowemu.

Dane Edytuj

  • Rozpiętość skrzydeł: 5,7 m (Po transformacji: 3,7 m)
  • Długość: 3,7 m (Po transformacji bez zmian)
  • Wysokość: 2,1 m (Po transformacji: 3 m)
  • Silnik: Tails' original CE engine x 1
  • Uzbrojenie:
    • 25mm działa maszynowe
    • Improved Homing Missiles x Countless
  • Maksymalna prędkość: nieznana

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Tornado Sonic X

Oryginalne Tornado

Sonic był pierwotnym właścicielem samolotu o nazwie Tornado. Samolot przyciągnął uwagę Tailsa, który przemalował go i udoskonalił. Sonicowi spodobały się nowe kolory i jeż postanowił oddać samolot Tailsowi. Tornado zaczął być potem ulepszany i zmieniono jego nazwę na Tornado 2. Sonic nadal wykorzystywał samolot do walki z robotami Eggmana, ale zwykle oddawał stery Tailsowi.

Saga nowego świata Edytuj

Tornado 2 pojawia się w początkowych odcinkach sagi nowego świata. Tails i Amy lecą do bazy Eggmana, aby wesprzeć Sonica w walce. Później samolot, a także wiele innych postaci i przedmiotów ze świata Sonica, przenosi się do świata ludzi. Tails wykorzystuje samolot to uratowania Sonica i Cream z Rejonu 99. Później Tails i Chris lecą Tornadem 2 do Station Square, aby bronić miasta przed robotem E-23 Missile Wrist. Śmigło Tornada 2 zostaje wówczas uszkodzone, ale Tails transformuje samolot w odrzutowiec. Ostatecznie Chris podaje Sonicowi pierścień i jeż jest w stanie zniszczyć robota. Później Tails i Amy ponownie zasiedli za sterami Tornada 2, aby pomóc Sonicowi w pokonaniu E-11 Beacona. Ostatni raz Tornado 2 zostało wykorzystane do walki z robotem E-90 Super Sweeper. Samolot zdołał stoczyć długą walkę z robotem, ale Sonic i Tails zostali zmuszeni do odwrotu, ponieważ śmigło samolotu zostało uszkodzone. Tails, z pomocą Chucka Thorndyke'a, zbudował lepszy samolot - Tornado X, który miał zdolność do wykorzystywania Szmaragdów Chaosu w swoim napędzie.

Saga powrotu do domu Edytuj

Tails ponownie zaczął korzystać z Tornada 2 pod koniec sagi. Siedząc za sterami samolotu przeleciał przez portal, który miał go zabrać do świata Sonica. Później wykorzystał Tornado 2 do walki z latającą fortecą Eggmana - Grand Egg Imperial. W trakcie transformacji samolotu, lis otrzymał nagraną wcześniej wiadomość od Chucka. Profesor w sekrecie ulepszył Tornado 2, aby to mogło się transformować w formę Hyper Tornado. Odtąd Hyper Tornado zastąpiło rolę Tornada 2 i zaczęło być wykorzystywane w kolejnych starciach, również w trakcie wojny z Metarexami.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria