Fandom

Sonic Wiki

Tornado Hammer

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Tornado Hammer (トルネードハンマー Torunēdohanmā?) – atak wykorzystywany przez drużynę Team Rose. Może go wykonać Amy Rose.

Opis Edytuj

Tornado Hammer 1.png

Wir

Blue Tornado jest jednym z ataków, które może wykonać Amy. Gracz musi podskoczyć w górę i wcisnąć przycisk ataku będąc w powietrzu, aby stworzyć wir. Amy zatrzyma się wówczas na chwilę w powietrzu, machnie Piko Piko Hammerem i pośle do przodu przezroczysty i otoczony sercami wir, który przebędzie pewną odległość po czym zniknie. Wir będzie ogłuszał lub wyrzucała w powietrze pobliskich wrogów (takich jak Egg Pawny, Camerony, Egg Knighty). Przeciwnicy wyrzuceni w powietrze będą następnie spadać na ziemię, przy czym będą otrzymywali dodatkowe obrażenia od upadku. Będą wówczas leżeć na ziemi bezbronni, co da szansę do ataku. Przeciwnicy ogłuszeni tym atakiem, będą się zazwyczaj kołysać przez krótki okres czasu. Dodatkowo, jeśli przeciwnik posiadał w dłoni tarczę, zostanie mu ona wytrącona po uderzeniu Tornado Hammerem. Tornado Hammer nie działa na wszystkich przeciwników.

Poza swoim ofensywnym zastosowaniem, Tornado Hammer przydaje się również do wspinania się po słupach. Wystarczy że gracz wykona atak w pobliżu słupa, a zacznie się wspinać w górę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki