Fandom

Sonic Wiki

Tornado Jump

2749stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Tornado Jump lub Tornado Attack – atak wykorzystywany przez drużyny Team Sonic, Team Dark, Team Rose i Team Chaotix w grze Sonic Heroes. Posługują się nim postacie specjalizujące się w szybkości.

Opis Edytuj

Działanie Edytuj

Tornado Jump jest atakiem, polegającym na utworzeniu trąby powietrznej. Gracz musi wcisnąć przycisk ataku, podczas znajdowania się w powietrzu. Wrogowie, którzy zostaną dotknięci tym atakiem, są ogłuszani na krótko, lub wyrzucani w powietrze. Po wyrzuceniu w powietrze, wrogowie spadają na ziemię i otrzymują obrażenia od upadku, a następnie leżą na ziemi obezwładnieni. Atak przydaje się do walk z takimi przeciwnikami jak Egg Pawny, lub Camerony i Gold Camerony.

Poza swoim ofensywnym zastosowaniem, Tornado Jump przydaje się również do wspinania się po słupach. Wystarczy że gracz wykona atak w pobliżu słupa, a zacznie się wspinać w górę.

Rodzaje Edytuj

Każda drużyna posiada inny rodzaj ataku Tornado Jump. Posiadają takie same działanie, ale niektóre z nich wykonywane są inaczej, lub przynoszą dodatkowe korzyści postaciom wykonującym je.

  • Team Sonic – Tornado Jump Team Sonic to Blue Tornado. Wykonuje go Sonic, wyskakując w powietrze i tworząc nieruchomy wir, który utrzymuje się przez kilka sekund.
  • Team Dark – Tornado Jump Team Dark to Black Tornado. Wykonuje go Shadow, wyskakując w powietrze i tworząc nieruchomy wir, który utrzymuje się przez kilka sekund.
  • Team Rose – Tornado Jump Team Rose to Tornado Hammer. Wykonuje go Amy, wyskakując w powietrze i ciskając biegnącym do przodu tornadem, utworzonym przez jej Piko Piko Hammer
  • Team Chaotix – Tornado Jump Team Chaotix to Leaf Swirl. Wykonuje go Espio, wyskakując w powietrze i tworząc nieruchomy wir, który utrzymuje się przez kilka sekund. Dodatkowo, Espio staje się niewidzialny do momentu otrzymania obrażeń, lub ponownego wykonania ataku.

Więcej w Fandom

Losowa wiki