FANDOM

Transformacja Mephilesa (ang. Mephiles' monstrous form) – monstrualna forma Mephilesa. Powstaje kiedy Mephiles i jego Cienie złączą się dzięki mocy przynajmniej jednego Szmaragdu Chaosu. Pojawia się podczas finałowej walki z Mephilesem w grze Sonic the Hedgehog (2006).

Opis Edytuj

Transformacja składa się z Mephilesa połączonego z jego licznymi Cieniami. Forma ma kształt zdeformowanego, fioletowego potwora. Posiada tułów, dwa długie ramiona i głowę z jednym okiem.

Mephiles monster

Transformacja Mephilesa wystrzeliwuje laser

Podczas przybierania tej transformacji Mephiles pojawia się w czterech różnych miejscach pola walki, wyłaniając się spod ziemi. Posiada dwa ataki. Pierwszy polega na wystrzeliwaniu ze swojego oka potężnego promienia laserowego. Drugi jest aktywowany jeśli transformacja nie otrzymała odpowiedniej ilości ciosów od gracza. Mephiles wraca wówczas pod ziemię, generując dookoła falę uderzeniową, a następnie wyłania się z innego miejsca.

Transformacja Mephilesa jest potężna i praktycznie niemożliwa do zniszczenia. Mimo tego seria Homing Attacków i Chaos Attacków w oko zmusi go do powrotu pod ziemię. Po pokonaniu transformacji gracz może zwiększyć swój licznik akcji o 25%. Mephiles pojawia się w kolejnym miejscu i powtarza ataki, dopóki gracz nie aktywuje Chaos Boost który zmusi go do powrotu do pierwotnej postaci.