Treasure Scope

Treasure Scope (トレジャースコープ Torejāsukōpu?) – ulepszenie dla Rouge, pojawiające się w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Jest to urządzenie szpiegowskie, noszone przez nietoperzycę na prawej skroni, posiadające na końcu zieloną soczewkę. Jest to odpowiednik Sunglasses, noszonych przez Knucklesa.

Opis Edytuj

Treasure Scope może być znalezione w Security Hall. Gracz powinien udać się do sektora C, na prawo od miejsca startowego. Na końcu drugiego piętra, znajduje się postument wymagający użycia Mystic Melody. Po użyciu, przed graczem pojawią się platformy, prowadzące do wąskiego przejścia, zablokowanego metalowymi skrzyniami. Po zniszczeniu skrzyń, gracz będzie mógł dostać się do pokoju z ulepszeniem.

Po zebraniu, gracz będzie mógł używać Treasure Scope'a do widzenia ukrytych przedmiotów, takich jak pierścienie, monitory i springi. Aby to zrobić, gracz musi założyć przedmiot. Wykonanie skoku przerywa działanie urządzenia. Treasure Scope nie jest wymagany do ukończenia gry, ale jest często potrzebny do ukończenia dodatkowych misji, takich jak ukończenie Hard Mode lub odnalezienie zagubionego Chao.

W innych mediach Edytuj

Sonic X Edytuj

Osobny artykuł: Treasure Scope (Sonic X)

W Sonic X Treasure Scope służył Rouge w wielu jej misjach szpiegowskich i złodziejskich. Pierwszy raz wykorzystała go do odnalezienia największego na świecie diamentu.