Triangle Dive (トライアングルダイブ Toraiangurudaibu?) – zdolność wykorzystywana przez drużyny Team Sonic i Team Dark w grze Sonic Heroes. Posługują się nią Knuckles the Echidna i E-123 Omega.

Opis Edytuj

Triangle Dive jest zdolnością, polegająca na swobodnym opadaniu na ziemię, lub lataniu nad nią przy wykorzystaniu wiatraka. Gracz musi wybrać Knucklesa lub Omegę jako postać-lidera w drużynie, następnie skoczyć i wcisnąć i przytrzymać przycisk skoku podczas znajdowania się w powietrzu. Trzy postacie z drużyny złapią się wtedy za dłonie i ułożą w kształt płaskiego trójkąta. Będą następnie powoli opadały na ziemię, przy czym będzie je można kontrolować.

Triangle Dive 2

Triangle Dive Team Dark

Triangle Dive przydaje się głównie w pobliżu wiatraków. Gracz musi wskoczyć na jeden z nich, a następnie wcisnąć przycisk skoku, aby rozpocząć Triangle Dive. Drużyna będzie unosiła się wtedy w górę, co pozwoli pokonać niektóre wysokie przeszkody i dostać się do kolejnych etapów poziomu. Może też czasem uratować przed upadkiem w przepaść, pozwalając graczowi na powolne spadanie w dół.