Fandom

Sonic Wiki

True Area 53

2779stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Advance 2
True Area 53

True Area 53, lub Truth Area 53 – dodatkowy poziom dla jeża Sonica, pojawiający się w grze Sonic Advance 2. Składa się z walki z Egg Shooterem, prawdziwym finałowym bossem gry. Aby dostać się na poziom, gracz musi zebrać siedem Szmaragdów Chaosu jako Sonic na Specjalnych poziomach, a także ukończyć historie pozostałych postaci.

Opis Edytuj

True Area 53 Mapa.png

True Area 53 na mapie

Doktor Eggman porywa Vanillę, matkę Cream, a wraz z nią grupę leśnych zwierzątek i zabiera ich wszystkich w kosmos, na pokładzie swojego zakamuflowanego robota. Na miejscu zjawia się Cream i jej przyjaciele. Króliczka płacze za porwaną matką. W tej sytuacji, Sonic wyciąga siedem Szmaragdów Chaosu i przemienia się w Super Sonica. Następnie rusza w pościg za Eggmanem.

True Area 53 rozgrywa się w przestrzeni kosmicznej nad Ziemią. Mapa nie posiada żadnych urozmaiceń i przeszkód. Poziom składa się jedynie z walki z bossem.

Super Sonic pokonuje robota Eggmana, który upuszcza po sobie kapsułę. Super Sonic łapie spadającą na Ziemię kapsułę i detonuję ją, uwalniając z jej wnętrza leśne zwierzątka i Vanillę. Jeż traci swoją super formę, ale nadal zamierza uratować Vanillę, którą łapie w powietrzu i bezpiecznie ląduje z nią na ziemi. Przyjaciele gratulują Sonicowi pokonania Eggmana, a Cream radośnie tuli się do matki. Vanilla dziękuje Sonicowi za ratunek, po czym jeż udaje się w swoją stronę.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
True Area 53
ved
Sonic Advance 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki