Fandom

Sonic Wiki

Turtloid

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Turtloid (ドースン Dawson?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic the Hedgehog 2. Są to dwa oddzielne roboty przypominające wyglądem żółwia. Są to dwa oddzielne roboty: jeden mały, który siedzi na skorupie i trzyma za wodze dużego robota: wielkiego żółwia z silnikami odrzutowymi zamiast nóg.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 2 Edytuj

Turtloid sprite.png
Turtloid zadebiutował w grze w grze Sonic the Hedgehog 2 na poziomie Sky Chase Zone. Turtloidy pojawiają się w parach: mniejszy i większy. Większy leci powoli w lewą stronę, zaś mniejszy siedzi na jego skorupie. Czasami mniejszy badnik pociąga za element większego, powodując wystrzelenie pocisku z jego ust. Zniszczenie mniejszego badnika czyni dużego badnika bezbronnym i pozwala stanąć na jego skorupie.

Sonic the Hedgehog 4: Episode II Edytuj

Turtloid S4.png

Turtloid w Sonic 4

Turtloidy powracają na poziomie Sky Fortress Zone. Pojawiają się w pierwszym i drugim akcie. Ich zachowanie jest identyczne jak w poprzedniej grze, podczas gdy wygląd uległ niewielkim zmianom.

W pierwszym akcie, Turtloidy osłaniają Metal Carrier, lecąc koło niego. Później zaczynają lecieć w stronę gracza, zajmując odpowiednie pozycję. Turtloidy zatrzymują się w danym miejscu, a duży robot strzela w gracza lecącymi powoli, czerwonymi pociskami. Duży Turtloid nie może być zniszczony, ale po tym jak zniszczony zostanie mały Turtloid, to stanie się zupełnie niegroźny i gracz będzie mógł stanąć na jego skorupie. Często Turtloidy ustawiają się w taki sposób, aby gracz mógł później przejść po ich skorupach jak po zwykłych platformach.

Sonic Lost World Edytuj

W Sonic Lost World Turtloidy ponownie przeszły zmianę wyglądu, znacznie bardziej uproszczony i podobny do ich oryginalnego konceptu z Sonic the Hedgehog 2. Mały Turtloid otrzymał dodatkowo żółty smoczek.

Turtloidy pojawiają się w trzecim Zonie Sky Road, oraz Zonie ? w Tropical Coast. Lecą one do lewej strony ekranu, a duży Turtloid strzela przed siebie czerwonymi pociskami. Aby go pokonać, należy skoczyć na małego Turtloida. Duży nie zostaje teraz w powietrzu, a spada w dół po tym jak jego jeździec zostanie pokonany. Duże Turtloidy pojawiają się również w Hidden World, gdzie służą jako latające przeszkody i nie mogą być zniszczoen.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 4
ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki