FANDOM

Cudzy1 Hop on a runaway railcart for the ride of your life through showers of spikes and over daredevil jumps. Buzz-saw your way through to secret tunnels and hidden Monitors. Sometimes it's hard to get enough momentum for a good ground attack, but get a running start and keep trying! Cudzy2
Opis z instrukcji

Under Ground Zone (nazywany błędnie Underground Zone) – pierwszy poziom w grze Sonic the Hedgehog 2 na konsole Sega Master System i Sega Game Gear. Poprzedza Sky High Zone. Składa się z 3 aktów. Bossem jest Arijigoku Mecha.

Opis Edytuj

Under Ground Zone jest poziomem o tematyce podziemnej. Większość poziomu znajduje się w jaskiniach, ale część rozgrywa się na zewnątrz. Na powierzchni widoczne są odległe góry i niebo.

Znaczną część podłoża stanowią tory dla wagoników. Aby wsiąść do wagonika, gracz musi po prostu w niego wejść. Na trasie wagonika zwykle znajdują się spadające kolce i badniki. Korzystanie z wagoników nie jest obowiązkowe. Tory zakończone są ścianami lub po prostu urwiskiem.

Poza torami, pojawia się też zwykłe podłoże, a gdzieniegdzie też unoszące się skrawki lądu, zwykle ze springami. Pomagają one dostać się do ukrytych miejsc. W niektórych miejscach pojawiają się też ściany do niszczenia. Gracz musi się rozpędzić i wykonać Spin Attack, aby móc je zniszczyć. W dolnych częściach poziomu gracz musi uważać na lawę oraz wyskakujące z niej kule ognia.

Położenie Szmaragdu Edytuj

Szmaragd Chaosu znajduje się pod koniec drugiego aktu. Aby się do niego dostać, należy iść cały czas górną ścieżką. Szmaragd położony jest na podłożu przy krawędzi poziomu, blisko znajdującej się na dolnej ścieżce tabliczki mety.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Arijigoku Mecha

Bossem Under Ground Zone jest Arijigoku Mecha – jeden z Głównych robotów. Walka polega na omijaniu kul wyrzucanych z lewej strony areny i w tym samym czasie unikanie robota, który jest po prawej stronie. Walka jest dosyć trudna, szczególnie w wersji na Game Gear.

Badniki Edytuj

Nazwa Nazwa japońska Sprite
Newtron Mereon (メレオン?)
Newtron-sprite-s2
New Motora New Motora (ニュー・モトラ?)
NewMotora-sprite
Taraban Taraban (タラバン?)
Taraban-sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Under Ground Zone

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj

[?
]
Galeria