FANDOM

Uniwersytet Spagonii (ang. Spagonia University) – budynek pojawiający się w Spagonii. Jest to uniwersytet i ośrodek badawczy, który przyciąga do siebie tych którzy poszukują wiedzy. Pracuje tutaj i posiada swoje laboratorium Profesor Pickle.

Opis Edytuj

Uniwersytet mieści się w centrum głównej dzielnicy Spagonii. Jest to dosyć spory budynek z charakterystycznymi kolumnami na wejściu. Tuż przed drzwiami wejściowymi znajduje się fontanna z posągiem przedstawiającym kulę ze skrzydłami. Z wnętrza budynku znana jest tylko pracownia Profesora Pickle, która jest wielką biblioteką. Mieszczą się tu wygodne kanapy, stoły i globus. Profesor gromadzi tutaj swoją kolekcję. Gracz może dokupić nowe wyposażenie do pracowni, takie jak np. telewizor do oglądania filmików z gry.

Uniwersytet jest bardzo prestiżowy i posiada wiele klas, w tym profil archeologiczny który prowadzi Profesor Pickle - znawca starożytnej literatury. Pobliskim akademikiem opiekuje się Otto. Uniwersytet Spagonii cieszy się dobrą opinią wśród swoich studentów, którym oferuje wygodne środowisko do pracy. Poza tym pobliska restauracja Swa jest bardzo lubiana przez uczniów.

Ludzie Edytuj

Spagonia studenci

Sonic, Tails i Amy pośród studentów i nauczycieli uniwersytetu Spagonii

Pracownicy Edytuj

Studenci Edytuj

  • David
  • Dora
  • Federica
  • Franco
  • Lilli
  • Rodzice Lili
  • Asystent Profesora Pickle
  • Raimondo

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Rooftop Run Generations 22

Uniwersytet Spagonii w Sonic Generations