FANDOM

Unknown (アンノウン An'nōn?), znany również jako F-Zone lub Point-W – finałowy poziom w grze Sonic Rush. Składa się z walki z finałowym bossem gry: Egg Kingiem.

Opis Edytuj

F-Zone mapa

Unknown na mapie

Unknown rozpoczyna się w kosmosie, a następnie przechodzi do ziemskiej atmosfery. Gracz przez cały czas porusza się w obrębie wąskiej platformy, wokół której krąży Egg King. Prawdopodobnie jest to fragment stacji kosmicznej Dead Line, lub też rodzaj kosmicznego promu (co sugeruje jego kształt na mapie). Przez cały czas platforma ta spada w dół kosmosu, następnie przechodzi przez stratosferę i wlatuje pomiędzy chmury. Kiedy boss otrzymuje ostatnie uderzenie, platforma zaczyna spadać poniżej chmur. Pod koniec zostaje mocno uszkodzona przez robota, a następnie najpewniej rozbija się o powierzchnię planety.

W trakcie wydarzeń z Sonic Rush, jeż Sonic rusza tutaj aby stoczyć finałową walkę z Eggmanem Negą. Z kolei Blaze udaje się tutaj samotnie, aby ocalić Cream porwaną przez Eggmana. Zarówno Sonic jak i Blaze pokonują doktorów i bezpiecznie lądują na powierzchni Ziemi. Cream również zostaje uratowana.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Bomber Barbara
Bomber Barbara (Część druga)