Unoszenie się

Unoszenie się (Hover) (ホバーリング Hobāringu?) – umiejętność E-102 Gammy, E-123 Omegi, Milesa "Tailsa" Prowera i Doktora Eggmana w grach Sonic Adventure, Sonic Adventure 2 i Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

Unoszenie się w powietrzu po raz pierwszy pojawiło się w grze Sonic Adventure. Dostęp do tej umiejętności posiada jedynie E-102 Gamma. Aby móc unosić się w powietrzu, robot musi najpierw zdobyć ulepszenie Jet Booster.

Aby wykonać unoszenie się, gracz musi podskoczyć i przytrzymać przycisk skoku. Podczas trzymania przycisku, E-102 Gamma będzie powoli opadał na ziemię. Gracz będzie mógł w tym czasie kontrolować robota, a także namierzać wrogów swoim celownikiem laserowym. Umiejętność ta pozwala pokonywać przepaście i przelatywać nad niektórymi segmentami poziomów.

Sonic Adventure 2 Edytuj

Umiejętność unoszenia się powróciła w grze Sonic Adventure 2. Mogą z niej korzystać: Tails (pilotując Cyclone), potrzebujący do tego celu ulepszenia Booster; oraz Eggman (pilotując Egg Walkera), potrzebujący do tego celu ulepszenia Jet Engine.

Podobnie jak w poprzedniej grze, gracz musi podskoczyć i przytrzymać przycisk skoku, aby zacząć powoli opadać na ziemię. Tails i Eggman będą mogli się poruszać podczas unoszenia się, strzelać z Volkan Cannon, a także namierzać cele.

Dodatkowo, w trybie wieloosobowym z tej zdolności mogą również korzystać Chao Walker i Dark Chao Walker.

Hover Omega.png

E-123 Omega unoszący się w powietrzu

Sonic the Hedgehog (2006) Edytuj

W grze Sonic the Hedgehog, tylko E-123 Omega może korzystać z tej umiejętności. Nie potrzebuje do tego żadnego ulepszenia, ponieważ może korzystać z umiejętności od początku. Do unoszenia się w powietrzu, Omega wykorzystuje zamontowane na plecach silniki. W trakcie latania, gracz może sterować robotem i wykonywać ataki.