Vector: Pick Up the Beat

3010stron na
Cudzy1.png Think you can keep up with me? Cudzy2.png
Vector the Crocodile, Sonic Generations
Vector: Pick Up the Beat – piąta i ostatnia misja drugiego aktu Rooftop Run w grze Sonic Generations. Można ją odblokować po przejściu każdego poziomu ery Nowoczesnej jako Nowoczesny Sonic.

Opis Edytuj

Misja zaczyna się późnym popołudniem. Vector wyzywa Sonica na pojedynek muzyczny. Vector wygeneruje niebieską nutę, którą gracz będzie musiał odbijać. Krokodyl wykorzystuje swoją gumę balonową do odbijania nuty w różnych kierunkach. Z czasem nuta będzie odbijać się szybciej, zmieniając kolor na żółty a potem czerwony. Nuta nie może wylądować na ziemi, ponieważ oznaczałoby to przegraną gracza. Sonic musi odbijać nutę w stronę Vectora tak długo, aż krokodyl wypadnie z rytmu i nie odbije jej. Aby zdobyć rangę S należy ukończyć misję w mniej niż minutę i dwadzieścia sekund.

Ciekawostki Edytuj

  • Keyboard za Vectorem odwołuje się do usuniętego zespołu muzycznego, który miał pojawić się w Sound Test w grze Sonic the Hedgehog (1991). W zespole tym Vector grał rolę pianisty.