Cudzy1 I'll send you flying to wherever you need to get to! Press the Y/Triangle button and I'll be there! Cudzy2
Vector the Crocodile, Sonic Generations (konsola)
Vector: Through the Storm – trzecia misja pierwszego aktu Crisis City w grze Sonic Generations. Można ją odblokować po przejściu każdego poziomu ery Nowoczesnej jako Klasyczny Sonic.

Opis Edytuj

W tej misji Sonic musi dostać się do mety na czas. Zadanie to jest jednak utrudnione przez ukształtowanie terenu, przeszkody i przeciwników. Gracz będzie musiał przywoływać Vectora wciskając przycisk trójkąt/Y. Krokodyl złapie wtedy zwiniętego w kulkę Sonica i będzie mógł nim rzucić. Kiedy Vector będzie ustawiony pod odpowiednik kątem należy ponownie wcisnąć przycisk trójkąt/Y. Vector rzuci Sonica z dużą siłą i pozwoli mu ominąć niektóre przeszkody. Na zasięg rzutu wpływa również wiatr, który wytwarza ogniste tornado. Jeśli Vector jest ustawiony w nieodpowiedniej pozycji to gracz może anulować jego przywołanie wciskając kółko/B. Aby zdobyć rangę S należy ukończyć misję w mniej niż minutę i 40 sekund.

Ciekawostka Edytuj

  • Po zakończeniu tej misji gracz może podejść do Vectora w Rooftop Run i porozmawiać z nim. Krokodyl odpowie mu wtedy Right up into the wild blue yonder! That was fun, right? Lemme know if you need me again.