Fandom

Sonic Wiki

Violet Void

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cudzy1.png This guy's Violet Void power kind of floats you around... And pulls other stuff in towards him. Cudzy2.png
Miles "Tails" Prower
Violet Void (バイオレット・ヴォイド Baioretto vu~oido?, polł. Fioletowa Próżnia) to transformacja jeża Sonica pojawiająca się po raz pierwszy w grze Sonic Colors. Jest to Moc Koloru zasilana przez Fioletowego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w fioletową, niematerialną kulę.

Wygląd Edytuj

Sonic jako Violet Void zmienia się w niematerialną, czarną kulę, z fioletowymi, dymnymi obłokami na konturach. Z przodu widać u niego żółte oczy, które straciły swój pierwotny kształt i stały się bardziej zwężone. Ma również żółte usta, które stały się wykrzywione w złowieszczym uśmiechu, oraz wyrosły im ostre zęby.

Umiejętność Edytuj

Sonic jako Violet Void, zamienia się w niematerialną kulę koloru czarnego. W tej formie Sonic może latać i zasysać różne przedmioty, z dużej odległości, które potem znikają w nim, jako że jest on niematerialny. Nie może jednak zasysać tych, które dla niego za duże lub za ciężkie.

Wraz z ilością zassanych przedmiotów przez Violet Void, zwiększa się jego masa. Im więcej zje, tym stanie się większy, aż osiągnie swój maksymalny rozmiar. Jest to podobne do Purple Frenzy. Ponadto jeśli Violet Void będzie większy, będzie większa również jego siła zasysania przedmiotów, dzięki czemu będzie mógł zasysać coraz większe i coraz cięższe przedmioty.

Jedyną wadą Violet Void jest to, że trwa on zaledwie kilka sekund. Jedyną opcją przedłużenia mocy jest zebranie kolejnych Fioletowych Wispów.

Gameplay Edytuj

SonicColorsNintendoDSVioletVoid.jpg

Violet Void w Sonic Colors (DS)

Violet Void może zostać użyty, jedynie dzięki energii Hyper-go-on, a więc Sonic musi być w posiadaniu Fioletowego Wispa. Kiedy Sonic już zamieni się w Violet Void, belka energii, zacznie się automatycznie zmniejszać, aż się wyczerpie. Wtedy Sonic wróci do swojej pierwotnej postaci.

Jedyną opcją, aby przedłużyć czas trwania mocy, jest zebranie więcej Fioletowych Wispów.

W grze Violet Void może niszczyć wrogów na odległość, poprzez zassanie ich, bądź na dotyk.

Sonic w formie Violet Void może zasysać również Kapsuły Wispów oraz Pierścienie.

Dzięki tej mocy, gracz może odkrywać sekretne ścieżki przechodzenia poziomów.

Sonic Colors Edytuj

Nintendo DS Edytuj

Violet Void wraz z Fioletowym Wispem zadebiutował w wersji Nintendo DS gry Sonic Colors. Można go odblokować w Asteroid Coaster. Występuje też w Sweet Mountain.

Sterowanie Edytuj

Aby uruchomić moc, należy wcisnąć na konsoli przycisk X Button Wii DS.png. Violet Void może się poruszać we wszystkich kierunkach. Ponadto ma zdolność automatycznego lotu.

Muzyka Edytuj

Mocy Violet Void towarzyszy aż siedem różnych piosenek, jednak mimo wszystko każda jest do siebie bardzo podobna.

Nazwa Muzyka
Color Power - Violet Void - Sweet Mountain Act 1
Color Power - Violet Void - Sweet Mountain Mission
Color Power - Violet Void - Asteroid Coaster Act 1
Color Power - Violet Void - Asteroid Coaster Mission
Color Power - Violet Void - vs Frigate Skullian

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

ved
Sonic Colors

Więcej w Fandom

Losowa wiki